Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[***] schreef:Ik heb een Knightrider, dat is het huismerk van S & K voor mijn brede paard. Die zijn er in brede boommaten. Er hoefde door de zadelmaker nauwelijks wat aangepast te worden.
lonnie schreef:anders daaleman bellen? die maakt zadels helemaal op maat naar je paard
MysticTinker schreef:Er zijn véél verschillende boomloze zadels. Zo heb je ook 'boomloze' zadels mét kussen en verstelbare panelen. Misschien eens een startrekk dressuur proberen? Die wordt precies afgesteld op de breedte van het paard, en daar kun je ook een testzadel van aanvragen, die komen ze dan passen dacht ik.
Slotty schreef:ik heb een wintec met een witte boom op mijn fjord liggen. Vzh was te smal, maar in dressuurmodel paste het wel goed, misschien een idee?
en mijn fjord is erg groot/breed 1.53 cm.

x_Mliss schreef:Kan me bijna niet voor stellen dat hij weg is gegaan en tegen jou heeft gezegt joh ik heb niks voor je?
Die mensen willen je juist iets verkopen.

Bourrelier schreef:Ik weet misschien wel een zadel, tweedehands maar zowat nog nieuw, met een zeer brede boommaat.
Wel hogere prijsklasse. Mocht je interesse hebben,
sjakyrolover schreef:probeer eens een KN... echt super zadels en past bijna op ieder paard.
echt waar.
MissyPalonie schreef:kieffer misschien? hulsebos?
Silence schreef:Ik zou ook zeggen Knight Rider.
Voor mij valt het ook niet mee om een zadel te vinden, maar Knight Rider ligt toch het beste.
Enne....4 maanden.....ik zoek al ruim 2 jaar
.. Blijom te horen dat ik niet de enige ben
Ik ga eens op zoek naar die knight rider..