Randoll's Canadian Trec, fork vervangen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Randoll's Canadian Trec, fork vervangen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 16:41

Ik ben van plan om een Randoll's Canadian Trec zadel te kopen, gewoon om mee te beginnen, en nog even verder te sparen voor het zadel dat aan al mijn wensen voldoet.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met het verwisselen van de fork/pommel in de RCT, want ik zou er graag eentje met knop in willen zetten. Nu heb ik geen idee of er een fork van bv. Barefoot inpast, of dat dit gewoon niet gaat lukken?

willeke_x

Re: Randoll's Canadian Trec, fork vervangen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:00

Splash_ schreef:
Ik ben van plan om een Randoll's Canadian Trec zadel te kopen, gewoon om mee te beginnen, en nog even verder te sparen voor het zadel dat aan al mijn wensen voldoet.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met het verwisselen van de fork/pommel in de RCT, want ik zou er graag eentje met knop in willen zetten. Nu heb ik geen idee of er een fork van bv. Barefoot inpast, of dat dit gewoon niet gaat lukken?

De pommel kan je inderdaad vervangen, maar je kan er geen pommel met knop insteken omdat de ritsluiting van de ene naar de andere kant sluit. Indien je toch een pommel wil met knop kan je best een nieuwe ritsluiting laten zetten. Eentje die van beide kanten beneden uit naar boven toe sluit.
Ik heb in mijn randoll's een hoge smalle pommel van barefoot gestoken.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 15:55

Oke, fijn om te horen dat het mogelijk is, en dat alleen dan de sluiting verbouwd zou moeten worden Lachen

Heb jij nog enig idee waar jij je BF Pommel vandaan hebt? Heb gezocht maar kan er zo 1,2,3 niet een vinden.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:58