[WN] riem bij showkleding

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kmvreter

riem bij showkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 14:07

Ik ben langzaam een goede outfit bij elkaar aan het sparen. En nu wil ik een goede westernriem gaan aanschaffen.
Ik heb een beige broek en turqoise blouse. Nu zijn mijn zadel, hoofdstel en laarzen donkerbriun en dus wilde ik daar ook een donkerbuine riem bij kopen. Maar ik zie veel mensen rijden met een riem in de kleir van hun broek. Dus zou een beige riem mooier zijn? Kan je western riemen kopen in deze kleur?

Sies

Re: riem bij showkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 14:15

[img]http://www.ariat.com/ImagePreview.aspx?w=261&src=D:\Inetpub\wwwroot\sites\ariat.com\wwwroot\images\products\large\F107052.jpg[/img]

bruin met turquoise?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 14:58

Zelf zou ik een bruine nemen, maar ze zullen weldegelijk bege riemen hebben. Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 17:31

Hobby Horse heeft riemend die precies in de kleur van hun broeken zijn. Zelfs heb ik daarvan een donkerblauwe* (midnight) en het handige hieraan is dat je er heel makkelijk een andere gesp/buckle op kunt zetten omdat de sluiting met een stevige drukknoop is.

Niet dat ik nog een donkerblauwe broek heb of de riem draag, maar dat is weer een ander verhaal Clown

Deze dus:
http://sporting-goods.search.ebay.com/h ... sofocusZbs

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:40

Ik rij zelf met een donkerbruine riem en ik draag een zwarte broek.