wat moet ik hiermee doen want ik weet niet of er iets groters is (dat er ook nog een beetje leuk uitziet
) of zo en of er meer mensen zijn en hoe zij dit hebben opgelost... Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
wat moet ik hiermee doen want ik weet niet of er iets groters is (dat er ook nog een beetje leuk uitziet
) of zo en of er meer mensen zijn en hoe zij dit hebben opgelost... Judje schreef:Het hoofdstel zelf kostte 140 euro, maar je zou natuurlijk ook naar de andere modellen van Kieffer en de andere kwaliteitsmerken kunnen kijken.
Je hebt het hoofdstel pas 2 maanden?
Dan zou ik kijken of de zadelmaker (oid bij ruitersportzaak) misschien het kopstuk of de bakstukken kan verlengen.
Wat je ook kan doen om het hoofdstel groter te maken: een goedkoper ExtraFull hoofdstel halen en daar de bakstukken afhalen.
twee maanden kleedgeld aan uitgegeven maar ik heb het al langer ik denk driekwart jaar of zo
Renske_W schreef:Je moet er van houden en het geld er voor hebben, maar ik weet dat het rondgenaaide hoofdstel van Imperial Riding groot uitvalt.
Kost alleen wel €157,50
willeke_nijs schreef:ik ken jou probleem! Heb net zo'n paard... ze zit net tussen de full en de extra full in.
Ik heb een hoofdstel op maat laten maken bij goedhard.nl (endurance hoofdstel)
In een ruitershop waar ze leder kunnen bewerken kan je ook hoofdstellen op maat laten maken...
maw hoofdstel is dus echt gewoon te klein