shet-peesbeschermers kleiner dan 16 cm?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

shet-peesbeschermers kleiner dan 16 cm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 14:19

Als dit hier niet goed staat verplaats dan maar.

Ik vroeg me af wie van jullie heeft peesbeschermers voor hun shet die kleiner zijn dan 16 cm aan de achterzijde?
Ik heb de peesjes van Norton al gepast bij mijn verzorgshetjes (beide rond de 1.00m) maar ze zijn toch wat te hoog aan de achterkant.
Heeft iemand kleinere peesbeschermers, zo jaar waar heb je die gekocht?
Als je een winkel/webshop weet waar je die kan krijgen hoor ik dat ook graag. Lachen

gr vivi

ukkiepuk

Re: shet-peesbeschermers kleiner dan 16 cm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:21

BR of BR 4-everhorses en HB zijn veel kleiner dan de Norton. Ook Imperial Riding is iets kleiner maar wel groter dan BR en HB Haha!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 14:27

oke weet je toevallig ook hoeveel ze van BR kosten en waar je die kan bestellen?

Edit:
worden die onder de maat shetlander of pony verkocht?

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:37

Ze worden onder de maat shetland verkocht. Ik heb ze bij Divoza in Zoetermeer vandaan. Mr. Ed in Maasland heeft ze ook. Online weet in niet bij wie je ze kunt krijgen. Volgens mij heb ik er iets van 16 of 17 euro voor betaald. In mijn profiel staat een trainingsfoto van Juni (kobaltblauwe set) daar heb ik een paar BR 4-everhorses maat shetland om. Op de wedstrijdfoto's van januari (Waalzicht) heb ik een witte set van HB om. Ik vind BR persoonlijk fijner dan HB, betere kwaliteit en soepeler.

_justlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:40

Misschien kan je ze via de webshop van divoza.nl bestellen of ze even mailen voor de mogelijkheden? Lachen En misschien is er een keer een keuring in de buurt waar ze evt. van die stands hebben? Lachen

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 18:33

Oke bedankt! ik ga even op de divoza website kijken, anders kan ik divoza in Heteren bellen, mischien kunnen ze die bestellen als ze niet op vooraad zijn. Lachen

_justlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:45

_vivi_ schreef:
Oke bedankt! ik ga even op de divoza website kijken, anders kan ik divoza in Heteren bellen, mischien kunnen ze die bestellen als ze niet op vooraad zijn. Lachen

Ja, precies! Of misschien kan een ruitersport winkel bij jou in de buurt wel aan peesjes komen? Als zij een grote catalogus hebben en misschien staat daar wel iets in wat je kan gebruiken, maar wat ze niet in het standaard assortiment hebben? Lachen
Succes Lachen

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:02

In welke buurt woon je? Misschien weten mensen dan nog wel een winkel in jouw buurt die de BR of HB peesjes verkopen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:22

Ik heb BR 4-ever horses peesjes, zijn mooi klein. En ik heb de leren peesjes van Hob besteld, die passen heel goed op mini's.
En de harde, gekleurde peesbeschemers van HB zijn ook kleiner dan 16 cm.
Even denken, ze verkopen ze bij Piaffe, en bij Roeke, en ik weet er nog wel meer maar even niet uit m'n hoofd.