gisteren werden de nieuwe western-Barefoots gepresenteerd waar ik al heel lang op zat te wachten , ik zat heel erg te azen op het naturel-kleurige zadel waarvan we vorig jaar al een prototype gezien hadden die echt waanzinnig gaaf was , net een "echt" westernzadel en nog steeds heel soepel overal , geweldig mooi ding ! Maarja een prototype is 1 ding en het uiteindelijke productiemodel is dan maar afwachten....helaas is het productiemodel toch wat minder spectaculair als het prototype. Maargoed , het is nog steeds een heel leuk zadeltje dus ik ben nog steeds van plan om er zelf 1 in gebruik te gaan nemen. Maar ik vind hem vrij saai qua kleur eigenlijk , dit is hem :
Leuk ding , ik vind de tooling ook wel mooi , zitting ziet er ook wel okee uit....en hij zal ongetwijfeld vanzelf wel wat donkerder gaan worden.
Maar op dit moment vind ik hem zo saai en flets eigenlijk
ik zou wel wat donkerdere stukken erin willen. Of een soort antique finish...of....geen idee.Zitten hier creatieve mensen die spontaan inspiratie krijgen hoe je dit zadel wat levendiger zou kunnen maken...?

), beetje zoals dit idee: