Leuk hebbedingetje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Leuk hebbedingetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 18:22

Wie heeft er iets wat hij persee wil(de) hebben, omdat hij het gewoon erg leuk of handig vond? Maar wat eigenlijk niet nodig hebt? En wat is het bij jou?
Ik bedoel niet een lading dekjes oid trouwens, maar iets aparts. Lachen
Ikzelf had met een wandelhalster. Een touwhalster met vastzittend touw, wat je in je zak kunt stoppen tijdens een buitenrit oid. Lachen Ik vind hem echt enorm schattig en ook leuk staan, maar ik ben hem niet nodig omdat ik zelden buiten rij Clown
Dus... Wie heeft nog meer zoiets en wat is het? Lachen

Equidea

Re: Leuk hebbedingetje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:25

Ik wilde perse een kieffer leren halster met de naam van mijn paard erop, mijn vriend heeft krom gelegen ervoor (verjaarscado).

En waarom? Ik kan hem toch niet gebruiken, zonde als paard ermee in de wei staat want dan word hij vies, en om hem nou elke keer voor de mooi om te doen voor en na het rijden, is ook niet echt nuttig.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:26

Een hoofdstel met bling bling op de neus en frontriem. Kreng was 120 euro (Kieffer). Durf er niet mee te rijden, bang dat hij kapot gaat omdat hij zo duur was. (wat ben ik erg)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 18:28

@ Equidea: Dat heb ik ook Nagelbijten / Gniffelen Ik heb een bonthalster voor net zeg maar, en heb pas nog een heel mooi halster gekocht, die dan eigenlijk voor in de wei was. Maar nu vind ik dat zonde natuurlijk Nagelbijten / Gniffelen

@ Marjolein: Dat vind ik best erg idd Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:38

Ja het is echt vreselijk! Bloos! Alleen vind hem zo mooi en té zonde om er mee buiten te rijden.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:41

Een touwhalster Vork

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:42

die investering valt nog wel mee. maar dat hoofdstel! Clown

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:45

Énorm veel borstels.. terwijl ik zowat voor ieder stukje lichaam van het paard er wel eentje heb zie ik bv bij hypoweert altijd weer iets leuks of iets handigs.. Wat ik daarna mischien 2 keer gebruik.. Nagelbijten / Gniffelen Of een setje musketonhaken en een schrikhaak.. Ook nooit gebruikt. Tong uitsteken In een impulsieve koop een bosal en een touwhalster kopen, paardje werd er boos van..(hij was er niet fijn op te rijden) 10,- en 120,- ff de deur uit.. Liggen nu te verstoffen. Maar dat zijn meer miskopen.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 15-04-08 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:46

Ik heb ooit ook eens, een gameboy sp gekocht, wilde ik perse hebben. Terwijl ik al allerlei andere gameboys had.

Ding 1 of 2 keer gebruikt, verder nooit.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:47

Ik wou persé een zadel voor mijn shetlander voor als mijn neefje eens één keer kwam rijden. Alleen komt hij haast nooit en ligt het zadeltje te verstoffen Knipoog

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:59

Een bandage oproller!

Ik heb nogal wat bandages dus het leek me handig, maar dat ding werkte niet eens!
Gelukkig was het niet duur.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:04

Ik heb nu me hele setje compleet, maar heb een heel poos nog een paars anky halster nodig gehad, heb hem toen gehad van me vader. en was er heel trots op.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:32

Ik heb een poetshandschoen die je op de waterslang kan aansluiten. Leek me zo handig! Maar we hebben helemaal geen kraan op stal ROFL

Mausje900

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:23

MysticTinker schreef:
Ik heb een poetshandschoen die je op de waterslang kan aansluiten. Leek me zo handig! Maar we hebben helemaal geen kraan op stal ROFL

Hahahaha, die is te erg! Haha!

Ik had een mooi poetshalster gezien, zo eentje waarvan je het gehele stuk achter de kaak weg kunt halen. Heel mooi, ook niet al te duur, maar wat moet ik er mee? M'n paard heeft toch altijd haar gewone halster op als ik ga poetsen en om nou daarom een ander halster om te gaan doen...

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:27

MysticTinker schreef:

Briljant! ROFL

Ik heb zelf geen hebbedingetjes. Ben ik te praktisch voor! Haha!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:34

Marjolein_18 schreef:
Een hoofdstel met bling bling op de neus en frontriem. Kreng was 120 euro (Kieffer). Durf er niet mee te rijden, bang dat hij kapot gaat omdat hij zo duur was. (wat ben ik erg)

Zo Nagelbijten / Gniffelen Daar had ik wel wat andere 'hebbedingetjes' van kunnen verzinnen.
Vind je het nu ook niet zonde dan? Nu gaat ie alsnog 'stuk' omdat hij oud en stoffig wordt..

Ik heb op paardengebied niet echt hebbedingetjes, misschien mijn roze dekje, maar die gebruik ik wel, dus zonde is het niet.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:40

Een zadeltas, maar gebruik hem nooit Nagelbijten / Gniffelen

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 12:52

Oeh, die borstel is ook leuk Haha!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:22

eenn springzadel terwijl ik nooit spring omdat mijn paard het niet kan( die ramt er lekker doorheen) en eerst deed ik best veel nou ja nu niet meer dus

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:34

Euhm.... al m'n 10 halsters? Gebruik er toch altijd maar 1 of 2.

Bling Bling frontriem... gekocht voor leuk in het wedstrijd hoofdstelletje... hebben alleen bijna nooit wedstrijd.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:36

MysticTinker schreef:

Haha! Deze zal ik niet zo snel meer vergeten Tong uitsteken
Geweldig! Haha!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:42

euhmm.. voor een paard niets, kheb er geen dus Haha! mr ik heb een tijdje geleden een zaklamp gekocht met de functie om je gsm op te laden (voor als je de weg kwijt bent in het bos ofzo XD) nu ja, daar moet je dus aan draaien, maar echts uper snel, dus eigenlijk werkt het helemaal niet XD je moet bij wijze van spreken draaien tegen 100 km per uur XD het is echt onmogelijk (40 euro, voor alleen als zaklamp te gebruiken, wat ik niet eens nodig heb XD)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:45

zo'n schumacher wave frontriempje.. Ik zat er zolang op te kwijlen..

Toen was ik op Equitana, en zat ik weer te kwijlen.. Was met een vriendin, dus ik zat zo van ' die wil ik zoooo graag hebben Kwijl '
Dus zij zo van, ' goh, dan koop je hem toch'
dus ik weer zo van ' goh, laat ik dat eens gaan doen Koe '

Wist helemaal niet wat voor maat ik moest hebben.. En hij was 80 euro... Maargoed, toch gekocht, en hij past precies en hij staat der beeldig...
En nu wil ik er nog een in een andere kleur Bloos

Best erg..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:47

Zadeltassen die ik (nog) niet in gebruik heb.
2 neusbontjes die nog steeds helemaal nieuw op de kast liggen
Jollybal, waar de paarden geen intresse in hebben (wat ik ook eigenlijk al wist)
Bandages omdat ze precies met het dekje pasten, rij alleen nooit met bandages. Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 17:20

AaronYve schreef:
Zadeltassen die ik (nog) niet in gebruik heb.
2 neusbontjes die nog steeds helemaal nieuw op de kast liggen
Jollybal, waar de paarden geen intresse in hebben (wat ik ook eigenlijk al wist)
Bandages omdat ze precies met het dekje pasten, rij alleen nooit met bandages. Lachen

haha die is ook goed Haha!