Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sarah_newt schreef:bitloos, kan ze hem niet meer vastpakken
patjelisa schreef:Sarah_newt schreef:bitloos, kan ze hem niet meer vastpakken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders even bitje met appelsmaak proberen

[/quote] 

roxxxiejjj schreef:De bitten krijgen alleen scherpe randjes als je paard er echt op bijt. Ze horen er alleen een beetje licht op te knabbelen/ zuigen. Ik ben zelf nu ook op zoek naaar zO'n bit ivm dat mijn paard angstig en paniekerig reageerd op dit bit zelfs aan de longeerlijn zonder druk.
Off topic: Als iemand zo'n bit heeft en ik hem tijdelijk kan lenen zou ik heel erg blij zijn! Het liefst 12,5 of 13.5 cm en stang/ dubbelgebroken!
take_one schreef:roxxxiejjj schreef:De bitten krijgen alleen scherpe randjes als je paard er echt op bijt. Ze horen er alleen een beetje licht op te knabbelen/ zuigen. Ik ben zelf nu ook op zoek naaar zO'n bit ivm dat mijn paard angstig en paniekerig reageerd op dit bit zelfs aan de longeerlijn zonder druk.
Off topic: Als iemand zo'n bit heeft en ik hem tijdelijk kan lenen zou ik heel erg blij zijn! Het liefst 12,5 of 13.5 cm en stang/ dubbelgebroken!
Zou je dan de tandarts niet beter eens een keer laten komen?
me88 schreef:en zijn er ook nog voorkeuren van kleur??
roxxxiejjj schreef:De bitten krijgen alleen scherpe randjes als je paard er echt op bijt. Ze horen er alleen een beetje licht op te knabbelen/ zuigen. Ik ben zelf nu ook op zoek naaar zO'n bit ivm dat mijn paard angstig en paniekerig reageerd op dit bit zelfs aan de longeerlijn zonder druk.