Derby (Premiere) ervaring ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Derby (Premiere) ervaring ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 17:34

Aangezien ik opzoek ben naar lederen rijlaarzen kwam ik o.a een aantal Derby laarzen tegen. Bij mij is dit merk vrij onbekend, ik kom bij lederen laarzen niet verder dan Petrie Nagelbijten / Gniffelen

Mijn vraag is dus wie ervaring heeft met Derby laarzen, evt met de premiere die ik graag zou willen aanschaffen. Hoe valt de maat? Hoe is het leer en blijft het mooi ?

Altijd leuk ter illustratie, het gaat om deze laars die mijn interesse heeft (vooral door de veters en de ritssluiting achter) Voor de geïnteresseerde hij kost ongeveer € 370,- :

Afbeelding

Sorriso

Re: Derby (Premiere) ervaring ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:36

Ik denk dat ik het model Marrigje of Soft Jumper dan mooier vind (ivm ruimte rond de enkel).
Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er genoeg goeds over gehoord.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:55

Ik heb sinds een jaar Derby laarzen, zonder veter, maar wel met rits achter. Hiervoor had ik laarzen van Cavallo, ook fijn!

Over de Derby laarzen ben ik hartstikke tevreden, ze zitten lekker, blijven mooi en ik kon er ook meteen mee weglopen/wegrijden.
De maat is hetzelfde als mijn gewone schoenmaat, ze vallen niet groter of kleiner.

Wel moest ik iets meer betalen, omdat de combinatie van hoogte, kuitomvang en schoenmaat niet in de standaardcollectie zat. Ze kunnen dus op maat gemaakt worden voor je.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:16

Ik heb ook Derby's. Ja

Ik heb de soft jumpers, in bruin laten bestellen. Ik heb ze nu een maandje denk ik, en het was echt aantrekken en wegrijden. Ze zitten heerlijk! Dit is mijn eerste paar laarzen dat echt op mijn voet/been is aangemeten en gemaakt, ik wist niet dat laarzen zo lekker kunnen zitten! Jup ik ben tevreden. De maat valt gewoon normaal. Ik draag altijd maat 37 schoenen, en heb m'n voeten laten opmeten en ze kwamen op 36,5. Derby werkt ook met halve maten voor zover ik heb begrepen.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:07

Ilk heb 2 paar Derby's laten maken bruine generft en zwarte met Swarovskie. Bruin= Goldjumper Zwart=Softjumper. Ben er zeer tevreden over.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 13:41

Hardstikke fijn om te horen Ja
Ik heb nu dus petries en die zijn niet zo fijn voor mij. Derby is en blijft dus een goede optie Lachen

Dankjullie!