Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_Skess_ schreef:je weet hopelijk wel dat huis tuin en keuken schoonmaakmiddel je deken wel degelijk kan aantasten?
HannahFrouk schreef:Waar stinkt die deken dan precies naar? Stront? Pies? Of is er iets anders in gekomen als benzine, petroleum of zoiets?
Als die deken gewoon naar stront stinkt dan zou-ie toch op een gegeven moment schoon moeten zijn.
Anders zou ik hem met een gewoon wasmiddel in lauwwarm water in een grote teil zetten en goed erin soppen (onder water), dan een paar uur laten staan, vervolgens uitspoelen en drogen (zal wel even duren dan) en als hij goed droog is inspuiten met een bus spray om weer goed waterdicht te maken.
Als je geen teil hebt, zou ik in de hobbyzaak een grote cementkuip kopen, heb je ook weer een extra drinkbak. of een regenton gebruiken.
Ik gebruik dat in het wasmachine bij T-shirts waar die zweetgeur in blijft hangen (heb je wel eens met oude T-szhirts). Urielle schreef:DettolIk gebruik dat in het wasmachine bij T-shirts waar die zweetgeur in blijft hangen (heb je wel eens met oude T-szhirts).
ellepel schreef:breng de deken naar de stomerij?
dan komt ie gegarandeerd stankvrij terug