ik kan natuurlijk de standaard grandeurpad nemen maar die is en iets te groot voor de maat 1 en er zit nepwol aan de onderzijde, ik heb dat nepwol gevoeld en het voeld wel prima maar echt vind ik tog prettiger (hoe bedoel je piet lut
) en mijn paard (tinker) heeft een kort ruggetje dus ik wil niet te veel uitstekende dingen van achteren.op boomloosrijden.nl staat wel een pad met schaap vanonderen maar die is alleen in bruin en te groot voor maat1
hier een plaatje van de Arizona maat 1 op de standaard pad

nu zat ik rond te kijken, van HAF zijn wel leuke dekjes maar ik weet niet of die er wel goed onder passen, de meeste zijn in de lengte 80 cm en het hoeft maar 62 cm te zijn en dan steekt het nog steeds 22 cm uit... en ik weet niet of ik het neopreen van de onderkand wel prettig vind
nu kan ik bvb bij mattes wel wat op maat laten maken maar dat is ook weer zoon gedoe
dus wie heeft er nog een goede sugestie over een (liefst zwart) dekje die mooi aansluit en niet te groot is en een goede onderkant heeft enz.enz.enz..
(sorry voor het lange verhaal maar ben gewoon opzoek naar het bste voor mn paardje (en mij))