héél klein mondje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

héél klein mondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 15:56

Ons paard heeft een heel klein mondje (smalle neus en de mondhoeken niet ver omhoog) , wij hebben er een dun dubbel gebroken bitje in hangen. nu ben ik benieuwd watvoor bitje jullie in zo'n klein mondje hebben hangen..

Sussie85

Re: héél klein mondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:10

mijn paard heeft hetzelfde en ik heb er ook een dun dubbelgebroken bitje in hangen. En als ik met stang en trens rij, hetzelfde bitje maar dan nog met een dunne stang erbij met een lage tongboog. Mijn paard gaf heel duidelijk aan wanneer hij iets niet lekker vond zitten. Dan wilde hij gewoon zijn bit niet meer in. Succes!

jabot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:38

hoi,
hou er rekenig mee dat als hij een heel klein mondje heeft hij waarschijnlijk ook weinig ruimte voor z'n tong heeft... dus een bitje met wat tongvrijheid zou misschien wel fijn voor hem zijn.
miller-bit .b.v.
succes

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 21:08

ik heb wel het idee dat dit bitje geschikt voor haar is hoor, maar ik was benieuwd naar andere ervaringen om het zeker te weten..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 07:43

jabot schreef:
hoi,
hou er rekenig mee dat als hij een heel klein mondje heeft hij waarschijnlijk ook weinig ruimte voor z'n tong heeft... dus een bitje met wat tongvrijheid zou misschien wel fijn voor hem zijn.
miller-bit .b.v.
succes

Myler bit Knipoog

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 07:45

Mijn paard heeft ook een klein mondje. Ik had eerst een dubbelgebroken bustrens, en nu een enkel gebroken bustrens die wat dunner is. Hier doet ze het veel beter op Ja
Ik denk dat jou keuze dus ook wel goed is

jabot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:45

was een beetje moe;) maar iedereen weet wel wat ik bedoel toch;)

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:49

Mijn paard heeft dat ook en ik heb er een heel dun Robart bitje in met extra tongvrijheid, daar loopt ze fijn op.