Wat voor zadel voor een...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Wat voor zadel voor een...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 09:57

Kruizing welshcob x lussitano, Ze heeft een normale schoft maar een hele brede borstkast. En ribbenkast. Waardoor veel naar voor schuift.

Ik ben zo ie zo van plan om eenzadelmaker/passerer bij de halen. Maar ik zou graag willen weten wat voor zadels jullie zouden aanraden. Zodat ik hem kan zeggen welke hij evt mee kan nemen. Wintec past niet op mijn merrie. Dus dat is niets.

Ik zoek zo ie zo niet een héél duur zadel ivm dat ze bijna 3 is. en ik straks ga inrijden. En ze nog veel veranderen gaat.

Kom maar op Ja

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Re: Wat voor zadel voor een...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:47

Als je de zadelmaker uitlegt wat de bouw van je paard is zal hij/zij zelf al een keuze maken van zadels die mogelijk passen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:21

beste is idd gewoon de zadelmaker uitleggen wat voor type paard het is en wat voor bouw hij/zij heeft
dan zal een zadelmaker al wel een beeld hebben en een idee hebben van wat voor zadels eventueel geschikt zouden kunnen zijn

CelineeN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 06:53

Een wintec of harry's horse met verwisselbare boom! Niet duur weinig onderhoud en goed te verstellen!
Die gebruik ik tot dat mijn ponytje uitgegroeid is Haha! Dus tot dat ze een jaar of 5/6 is Knipoog
-xxx- Céline

CelineeN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 06:54

CelineeN schreef:
Een wintec of harry's horse met verwisselbare boom! Niet duur weinig onderhoud en goed te verstellen!
Die gebruik ik tot dat mijn ponytje uitgegroeid is Haha! Dus tot dat ze een jaar of 5/6 is Knipoog
-xxx- Céline

Oh sorry niet gelezen dat je wintec al had afgewezen Bloos
-xx-