Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ikenindi schreef:ruimere deken?
lynne8 schreef:De goedkoopste manier is een bh kopen voor je paard, dat werkt zeker heb ik ook ervaring mee! neem wel een grote anders gaan de zijkanten snijden!
Puera schreef:Ik heb een Weather Beeta met een hele gladde binnenkant. Daarnaast zit de deken echt als gegoten, dus mijn merrie heeft geen last van schuurplekken.
Weet niet of er nog dergelijke dekens verkrijgbaar zijn.
ineke_ schreef:Die zijn bij veel ruitersportzaken nog te krijgen. Oa. bij Divoza.
Ik weet dat 't merk nog wel overal verkrijgbaar is maar niet of 't model wat ik heb, nog verkrijgbaar is.fleurriee schreef:heb even de eerste de beste duidelijke foto van google gepakt en aangegeven waar die schuurplekjes zitten:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WOVSEXLN.jpg
ik heb net even gekeken en de deken is trouwens gewoon van een gladde binnenkant..dus niet van wol of fleece..
dankjewel voor jullie tips!!
smokey17 schreef:is de deken ook niet gaan rimpelen? of dubbel zitten?
fleurriee schreef:ikenindi schreef:ruimere deken?
ik denk niet dat ik een ruimere deken moet kopen want ik kan hem makkelijk nog groter verstellen maar als ik dat doe dan hangt ie de volgende dag half los zegmaar..
maar hoe weet ik nou van een deken of ie niet schuurt? een deken hoort zowiezo niet te schuuren en het was niet een van de goedkoopste dekens die er bestaan...

patjelisa schreef:Geen Bh kopen hoor!!!
Ik kan je nog wel een foto laten zien van de schoft van mijn paard wat er na twee dagen is gebeurd!
Gewoon even naar andere deken kijken naar een Anky, bucas of weatherbeeta.
naja ik gebruik dus ook zo'n ding, en ik vind het helemaal niet handig want ik vergeet hem altijd, maar ik moet zeggen dat hij super helpt bij mij! mijn paardje is geschoren en hij heeft geen plekken meer op zijn borst en ook zjin manen en schoft blijven mooi
echt niks aan de hand en ben dus (waarschijnlijk) een van de enigsten die redelijk positief is over de BH haha