Zeer tevreden over zadelmaker!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

disneygek

Zeer tevreden over zadelmaker!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 17:01

Hallo,

Dit is mijn allereerste keer op bokt, dus ik hoop dat ik alles goed doe!

Ik wilde even wat delen, namelijk mijn tevredenheid over een zadelmaker.
Ik ben een half jaar geleden verhuisd en moest dus ook een nieuwe instructrice vinden. Die zag dat mijn zadel niet goed was en noemde de naam van een zadelmaker, Godfried Broekman.
Dit is dus een echte vakman zeg!! Hij heeft al 30 jaar ervaring (en zelfs een zadel van Anky gecorrigeerd).
Ook komt hij aan huis je zadel opvullen, je bent je zadel dus niet kwijt!!!!!

Ik vind dit zo fijn dat ik me voor kan stellen dat er meerdere mensen zijn die dit wel zouden willen. Aangezien ik niet weet of ik zijn telefoonnummer hier op mag vermelden, zal ik eerst de reacties afwachten. Dan kan ik dat alsnog doen.
Anders mag het vast wel via Pb of Pm (als ik dat goed zeg).

Groetjes!!

Ik moet nog even wat verduidelijken: met een zadel van Anky gecorrigeerd bedoel ik dat hij bij Anky en Sjef geweest is om een zadel te corrigeren.

Hier zijn telefoonnummer: xx-xxxxxxxx
Hij komt door het hele land.

Moderatoropmerking:
3 berichten achterelkaar geplaatst samen gevoegd. Het is niet nodig en niet toegestaan om op jezelf te reageren, als je iets vergeten bent te melden kun je je bericht aanpassen met de editknop rechts onder je bericht naast de quote knop. Ook is het niet toegestaan een telefoonnummer te plaatsen ook al heeft die persoon toestemming gegeven.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 21-03-08 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, tel.nr. verwijderd.

Benfan

Re: Zeer tevreden over zadelmaker!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:22

ik denk niet dat het heel slim is om zijn telefoonnr te vermelden. Hoe tevreden je ook bent, het is iemand anders zijn nummer en ik kan me het goed voorstelen dat hij hier niet heel blij van word. Als mensen het hebben willen dan sturen ze we een Pm'etje.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:46

Fijn dat je zo enthousiast bent over deze man, maar ik ga mee met hierboven en ik denk dat het niet verstandig is zijn nummer hier te plaatsen Knipoog

disneygek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 20:49

Ik heb zijn nummer alsnog geplaatst natuurlijk na overleg met hem. Hij heeft er niets op tegen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:50

Ik denk dat het niet mag, gezien de boktregels. Ik tem er ff op, als het mag dan blijft het staan, anders niet Lachen

disneygek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 21:05

Heb in mijn eerste bericht al geschreven dat ik niet wist of het mocht en dacht dat ik dan wel reactie zou ontvangen.
Heb ik dus niet gehad, dus dacht ik: geen bericht goed bericht??

cartoucheL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 09:45

Dit lijkt wel een verkoop praatje.........ben je een werkneemster, nichtje, dochter, buurmeisje of wat dan ook van hem ? Knipoog

disneygek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 13:23

Nee, totdat ik hem aangeraden kreeg, had ik nog nooit van hem gehoord.

Hij heeft mij nl erg geholpen.
Hij vertelde mij dat mijn (vorige) zadel,een JC, een fabricagefout had. De leverancier wilde dit niet erkennen, terwijl zelfs de verkopende winkel het er mee eens was.
Hij heeft toen, terwijl er voor hem niets aan te verdienen was, om mij te helpen zelfs met de leverancier gebeld.
Uiteindelijk heb ik toch wat vergoed gekregen.

Vandaar mijn enthousiasme.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:13

Fijn dat je zo tevreden over hem bent. Dat sommige mensen zo raar reageren vind ik een beetje raar. Ik ben over een tijd ook opzoek naar een zadelpasser dus voor mij is het alleen maar fijn dat je dit vertelt.
Netalsof die man het zo erg zou vinden dat zijn nummer hierop staat! Dit is juist reclame voor hem waardoor er meerdere mensen hem zouden bellen voor eventueel dus een zadelpasser. Hij zou echt wel tevreden zijn met nog meer klanten hoor! En als die er toestemming voor heeft gegeven, is het dus niet erg. Idd niet via deze topic, maar via PB kan wel.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:14

Hij vind het niet erg, maar de bokt regel is geen telefoon nummers. Klaar

Moderatoropmerking:
Kunnen we nu ophouden over het telefoonnummer en weer ontopic gaan? Dank u!