Dutch Prairie.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Dutch Prairie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 12:37

Hai!

Gister was ik op een wedstrijd waar ik iemand met een zeer mooie deken zag lopen van Dutch Prairie.
Ik heb op google gekeken, maar de website van Dutch Prairie doet het nog niet.
Vervolgens heb ik de zoekfunctie van bokt gebruikt, ik kwam uit op een (oud) topic. In dat topic deed de website het ook nog niet.

Weet iemand toevallig meer te vertellen over dit merk, en of ze evt. verkooppunten hebben? Lachen

mutopia

Re: Dutch Prairie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 00:37

Hoi hoi,

Dutch Prairie is een nieuw merk met een touch naar de ruitersport. Het verkoopt erg mooie producten en wordt in Nederland ontworpen en gemaakt!! Lekker Dutchie dus..

Het wordt alleen verkocht op concoursen en tijdens verkoop avonden bij mensen thuis. Een paar weken geleden heeft een vriendin van mij zo'n avond georganiseerd met de erg leuke en zeer goede kwaliteit kleren. Zelf heb ik een paar leuke kleren gekocht. En moet zeggen t zit erg lekker en blijft mooi na het wassen. Echt een aanrader dus!!!

Ik zou zeggen wil je zo'n avond organiseren kijk op de site of neem contact met me op dan kan ik je evt. wel aan het telefoonnummer komen van de dame die het allemaal regelt.