Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:Ligt er volgens mij aan van wie/waar je het gekocht hebt.....en hoelang geleden...
Als het van een winkel komt wel volgens mij, particulier wordt het wat lastiger, maar volgens mij niet onmogelijk.

yutah schreef:Esther28 schreef:Ligt er volgens mij aan van wie/waar je het gekocht hebt.....en hoelang geleden...
Als het van een winkel komt wel volgens mij, particulier wordt het wat lastiger, maar volgens mij niet onmogelijk.
Drie weken geleden heb ik het gekocht in een ruitershop . IK heb er 2 lessenmee gedaan en 3 x vrij gereden !
IK ga vandaag terug naar de winkel , ben wel zenuwachtig want dat is niet van mijn gewoontes , maar dit zadel is te kostelijk 1774 € , een stubben mix met biomex . Veels te hard en het gooit mij naar voor . Daar ik nog maar een gemiddeld niveau hebt wil ik niet verder met dit zadel . Als ik moet vechten met een zadel voor een goede zit of goed been werk gaat al mijn plezier verloren om op mijn paard te zitten . En daarbij heb ik ook nog eens rugklachten met dit zadel , erger dan bij een ander zadel ... ah nee hé en dat voor een bio mex .
Bedankt voor je reactie , dat verzekert mij toch wel een beetje.
Als een zadel niet goed op de paardenrug ligt kan het heel erg voor- of achterover liggen en dus jou ook in een verkeerde richting 'gooien'. Ik kan dit alleen niet opmaken uit je profiel of je andere berichtjes. Citaat:Drie weken geleden heb ik het gekocht in een ruitershop . IK heb er 2 lessenmee gedaan en 3 x vrij gereden !
crossmonster schreef:Citaat:Drie weken geleden heb ik het gekocht in een ruitershop . Ik heb er 2 lessen mee gedaan en 3 x vrij gereden!
Vrij rijden doe je op een manegepaard, niet op je eigen paard.
Daarom ging ik van een manegepaard uit.