Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Feminsky schreef:ik haak even in/mee:
heb net een ghost besteld en met de bijbehorende pad..maarr:
kun je onder de ghost ook een andere pad doen? zoals de budgetpad of de high-tech? vroeg het me af namelijk...kan dat niet halen uit t sticky van tinkerloos namelijk....

dat je niet zo veel variatie hebt in kleuren. Yinka schreef:Oke,
Tja dat is wel een nadeel vind ik aan boomloosdat je niet zo veel variatie hebt in kleuren.
pmarena schreef:Wordt moeilijk denk ik , Mattes is daar heel goed in , allerlei verschillende kleurtjes
Maar sowieso wordt een pad voor onder de London nogal moeilijk omdat het model zo specifiek is.
Een normaal dressuurdekje past er niet mooi onder.
Hooguit dat een vierkante pad (met inlages) een mogelijkheid is... maar weet eigenlijk niet of Mattes die ook heeft. Ze hebben wel veel , dus het ZOU kunnen.
Zack schreef:Yinka schreef:Oke,
Tja dat is wel een nadeel vind ik aan boomloosdat je niet zo veel variatie hebt in kleuren.
Ik vond dat dus ook altijd heel belangrijk, nu echt totaal niet meer.
Ik heb een pad van christ.
Superding, nadeel: de inlage vakken zijn veeel groter dan de inlages zelfs.
Heb ze nu zelf vast gezet.
Ik hoef niet 20 verschillende pads met allemaal kleurtjes, maar ik wil wel wat speciaals voor op een wedstrijd.foxy80 schreef:pmarena schreef:Wordt moeilijk denk ik , Mattes is daar heel goed in , allerlei verschillende kleurtjes
Maar sowieso wordt een pad voor onder de London nogal moeilijk omdat het model zo specifiek is.
Een normaal dressuurdekje past er niet mooi onder.
Hooguit dat een vierkante pad (met inlages) een mogelijkheid is... maar weet eigenlijk niet of Mattes die ook heeft. Ze hebben wel veel , dus het ZOU kunnen.
hier staat hun hele catalogus online (für alle reitsportfans) , in de extra catalogus vind je alle kleuren
http://www.e-a-mattes.com/0_kat_auswahl.htm
aangezien Mattes sowieso alles op bestelling maakt, kost het hen weinig moeite om iets groter/kleiner te maken dan het standaard assortiment. En ze rekenen dan ook door wat ze meer/minder hebben verbruikt aan stof en wol, dus geen extra opleg voor het feit dat je iets specialers wil dan dat ze normaal doen.
Had laatst een klant die een dubbelzijdig lamswol western pad wou, nou dan doen ze gewoon de productiekost aan wol x 2 omdat ze dan ook dubbel zoveel wol gebruiken, maar er moest niet extra betaald worden voor het maken op zich.
Dus pmarena, als jij duidelijk weet wat je wil qua afmetingen en zo, dan kan ik binnen de 24u weten hoeveel dat moet kosten. Ze hebben wel vierkante western pads met inlages, die verlengen naar beneden en onderaan volledig of gedeeltelijk of zonder wol maken lukt prima hoor.