Leren halster, kleine maat. Welke?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Divine

Leren halster, kleine maat. Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 14:11

Hoi,

Eigenlijk zou ik een leren halster voor mijn B-pony willen kopen, voor er bij, naast de standaard nylon halsters die ik al heb. Nu zoek ik een kwalitatief goed halster, mooi soepel leer en roestvrijstalen fournituren. En, niet onbelangrijk, de ring waaraan je het halstertouw klikt, moet vast zijn. Dus niet heen en weer kunnen schuiven over de "kinriem".
Dus zo: Afbeelding
En niet zo: Afbeelding

Wat voor leren halster hebben jullie? Waar gekocht, hoe duur was het, bevalt het, etc etc.
In die kleine maatjes is namelijk weinig te vinden...
Groetjes!

xsaarah

Re: Leren halster, kleine maat. Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 14:22

Dat is moeilijk, er zijn niet echt veel kleine maatjes te koop. je zou in een paarden winkel kunnen vragen of ze een leren halstertje in de maat kunnen maken van een B-pony! er zijn zat goede merken van leren halsters. Ik heb er een waarvan ik het merk zo even niet meer weet. het is een soepel leren halster, Btw als jij een halster hebt gevonden die mischien nog niet zo soepel is en wel van een goedekwaliteit kan je hem gewoon in een zak met lederolie leggen dan word hij vanzelf zacht en soepel! deze tip is echt handig! Knipoog

succes met zoeken! Knipoog