Zadel ophalen om te passen, contract?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Zadel ophalen om te passen, contract?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 09:06

Goedemorgen!

Vanavond of morgen ga ik een zadel ophalen om te passen bij een particulier.
Als het zadel niet past mag het teruggebracht worden binnen 2 dagen.

Nu vroeg ik me af, is het bij zoiets slim om een contract op te maken? Gewoon iets simpels maar dat beide kanten er iig iets aan heeft.
Dat ik zeker weet dat ik mijn geld krijg als het zadel niet past, maar dat zij ook zeker weet dat ze het niet terugneemt als ik bijv te laat ben of het zadel in een andere staat verkeerd als dat ik het mee heb genomen.

Nu zullen die laatste twee niet van toepassing zijn. Maar de eerste reden is natuurlijk wel van belang...

Is er iemand die eerder een zadel op deze manier gekocht heeft, en is daar een contract bij gemaakt? Zoja hoe zag dat contract eruit?

Alvast bedankt. Lachen

Vadalma

Re: Zadel ophalen om te passen, contract?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 09:15

Ik heb ook een keer een zadel opgehaald om te passen. Ik moest een aanbetaling doen en een kopie van mn paspoort-ID achterlaten. Zij heeft toen op papier gezet dat ik een aanbetaling had gedaan en dat ik het zadel binnen twee dagen terug mocht brengen bij niet passen. We hebben die overeenkomst toen beide ondertekend. Misschien heb je er wat aan...succes!