[HAR] Wat is het verschil tussen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tralalaaa

[HAR] Wat is het verschil tussen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 20:36

Ja wat is nou het verschil tussen Neopreen Peesbeschermers en BR Event Peesbeschermers. Want ik wil namelijk voor mijn verzorgpaard peesbeschermers kopen. Maar er zit nog best wat verschil in prijs. Dus Lachen Wie kan het mij vertellen.

Groetjes Tralalaaa

Rachel_x

Re: [HAR] Wat is het verschil tussen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:38

Neopreen dat is toch dat zwarte spul? Dat zit ook in de BR hoor..

Tralalaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 20:45

Ja maar dat weet ik niet precies. Maar in prijs verschilt het namelijk zo'n zeven euro. En als het toch allebei het zelfde is, dan schilt dat toch wel. Vind ik.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:53

BR peesbeschermers hebben een goede pasvorm, maar bijvoorbeeld ook Norton peesbeschermers hebben dat maar die zijn een stukje goedkoper..
Daarnaast heb je ook nog Harry's horse peesbeschermers die goedkoper zijn maar ik hoor vaak dat die bij sommige paarden niet goed passen, dus ik denk dat je even naar het merk moet kijken, of eens vragen aan een stalgenoot ofzo of je daarvan eens peesbeschermers mag lenen om te passen.
Neopreen zit trouwens in heel veel peesbeschermers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:31

Ik vroeg me eigenlijk af waarom je peesbeschermers aan wilt schaffen?

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:33

Verschil tussen neopreen en BR is alleen het merknaampje. Neopreen is gewoon het materiaal waar de meeste beschermers van binnen van gemaakt zijn.
Het kan zijn dat het ene merk wat beter op je paard past dan het andere, maar dat is een kwestie van uitproberen.. Knipoog

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:39

Neopreen wordt veel gebruikt inderdaad.
Wat ik alleen vind en ook heb opgemerkt bij het longeren van mijn paard met beenbescherming (doe ik alleen de 1e paar keer om te kijken of ze met longeren dan niet strijken oid), is dat neopreen erg zweterig is.
Zelf gebruik ik mijn beenbeschermers dus helemaal niet meer. Zelf zou ik dan ook geen beenbeschermers kopen met neopreen voering, maar eerder iets van bont.
Dat wordt ook wel warm, maar mijn paard had gewoon natte benen onder de beschermers, zelfs na 20 min. niet intensief longeren.

Tralalaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 14:36

Oke, heel erg bedankt allemaal!

@Snoompje ; Ik wil graag peesbeschermers aanschaffen voor de paar keer dat ik spring met mijn vz-paard. We hebben namelijk ook bandages liggen maar daar loopt hij niet lekker mee. Met katoen, fleece of elastisch maakt niet uit. Hij loopt er een soort kreupel op. Vandaar dat ik graag met peesbeschermers en alles wil gaan springen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:27

okeej snap ik Lachen
Bandage lijkt mij ook weinig zin hebben met springen.... peesbeschermer zit nog wa hards in zeg maar Haha!
Wel goed afspuiten daarna, dan komt het helemaal goed.
Succes!