Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lynske78 schreef:Omdat je kamer iets te wijd is moet je opletten dat de boom niet op de schoft gaat drukken als je erop zit dus misschien zou je er een bontje onder kunnen leggen. Dit vult de kamer natuurlijk iets op en het zadel wordt ook iets verhoogd. Je hebt ook van die bontjes die je aan de voor of achterkant kunt verhogen met vullingen.
Lynske78 schreef:Weet je ook van welk merk deze zijn?Omdat je kamer iets te wijd is moet je opletten dat de boom niet op de schoft gaat drukken als je erop zit dus misschien zou je er een bontje onder kunnen leggen. Dit vult de kamer natuurlijk iets op en het zadel wordt ook iets verhoogd. Je hebt ook van die bontjes die je aan de voor of achterkant kunt verhogen met vullingen.
Katja schreef:Lynske78 schreef:Weet je ook van welk merk deze zijn?Omdat je kamer iets te wijd is moet je opletten dat de boom niet op de schoft gaat drukken als je erop zit dus misschien zou je er een bontje onder kunnen leggen. Dit vult de kamer natuurlijk iets op en het zadel wordt ook iets verhoogd. Je hebt ook van die bontjes die je aan de voor of achterkant kunt verhogen met vullingen.

Remember schreef:Kan een 'gewone' zadelmaker ook de Korrektor goed aanpassen (mits in bezit van pompje natuurlijk)? Hebben die voldoende ervaring om dit goed te leggen of moet je er als zadelmaker echt een aparte 'workshop'/bijscholing/cursus etc. voor hebben gevolgd?
Het inbouwen van Flair bijv. lijkt me logisch dat je daar een aparte opleiding voor hebt moeten hebben, maar het vullen van de pad of het flairsysteem lijkt me toch voor elke zadelmaker wel te doen? Of is het zo wezenlijk anders qua vulling dat ik me daarin vergis?
Nouvel schreef:Ik begreep dat je dit aanvullen ook zelf kunt leren
Lynske78 schreef:IK heb ook de mattes ook bij hipponet gekocht. Goede service. en veel goedkoper als in de reguliere sportzaken.