Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar als je een beetje kunt zitten zie je over het algemeen de houding van de ruiter alleen maar vooruit gaan.

Ezmee schreef:Wat maakt het uit? Niet alle nieuwe dingen zijn slecht. zeg ik dat dan? Zadels verbeteren e vaak met een positief effect.Maar evengoed moet de ruiter zelf kiezen waar hij of zij lekker in zit. Voor mensen met beperkingen en/of medisch problemen kan het nieuwe een uitkomst bieden. ik heb het in dit geval over reguliere ruiters/amazones die verder niet direct een lichamelijk beperking hebben als in een spasme, evenwichtsprobleem oid Tegenwoordig kunnen ze heel veel. Over iemand zijn keuze kan ik echt niet gaan oordelen.ik vraag ook niet om een oordeel over een persoonlijke keuze
Als er nooit nieuwe dingen zouden zijn dan zou alles maar oude sannie zijn, willen we dat dan ?

draumpje schreef:ik heb dit topic dna ook gestart om te kijken hoe mensen hierover denken, wat de visie van verschillende mensen hierop is
en ook omdat het in mijn ogen een goed punt is om over na te denken ,

Is het zadel in mijn profiel.
geweldige zadels, heb er ook nog 1 liggen,