ik heb zelf een barefoot en ben heel tevreden maar zie hier en daar ook de randolls opduiken. deze is aanzienlijk goedkoper en ik heb er 1 in het echt gezien... ben er niet echt kapot van... wat jullie???
Ik heb er zelf 1, ik vind ze lekker rijden in stap en draf, in galop minder. ik denk dat dat meer door mijzelf komt omdat ik hou van zadel met aardige kniewrong. Dat heb je natuurlijk totaal niet bij een randoll. Om mee buiten te rijden vind ik ze geweldig.
ik hem hem alleen maar op een hanger gezien nieteens opeen paard maar vond het model en de singelstoten en de beugelriemen ( fenders) etc. er allemaal zo budget uitzien vergeleken met barefoot daarom was ik zo benieuwd
Ik heb er een voor als mijn dressuurzadel bij de zadelmaker is en ik moet zeggen dat íe prima bevalt. Je ziet wel wat verschillen met de Barefoot (mijn stalgenootjes hebben een barefoot, dus ze hangen naast elkaar) maar hij voldoet goed. Het is echt letterlijk een goedkopere versie, maar kan het niet slecht noemen
ik heb op 1 paardje eerst een barefoot gehad ( ging prima) en toen een randolls, dat ging helemaal niet, die trok strak op de schoft. Natuurlijk met bijbehorende pads en singels