Banaansingel, werkt het? en waar vind ik er één?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndezzW

Banaansingel, werkt het? en waar vind ik er één?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 10:21

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje. Mijn zadel schuift namelijk naar voren. Het zadel is deze maand al 2 keer bij de zadelmaker geweest en meer kan hij niet voor me doen. Het schuiven is nu wel minder, maar nog steeds iets. Nou hoorde ik over een banaansingel, die zou moeten helpen bij rondgeribte, buikige paarden. (zoals die van mij Clown ) Nou is mijn vraag: Weten jullie of zo'n singel helpt? En zo ja, waar vind ik er 1 (het gaat om een dressuursingel) Als jullie andere suggesties hebben om mijn zadel minder te laten schuiven hoor ik die ook graag. Alleen een staartriem werkt niet, want die laat mijn paard zich niet omdoen.

Alvast bedankt!!

AaronYve

Re: Banaansingel, werkt het? en waar vind ik er één?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 10:29

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:30

ik heb de bananensingel van kieffer (rond 85 euro, mega fijn leer) en hij bevalt goed.
Die singel heb ik aangeschaft omdat mijn boomloos naar voren schoof doordat 't paard een redelijk grasbuikje had (en is ook rondgeribt).
Het probleem werd er wel minder door!!
'T werkt dus wel!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:53

wij verkopen ze met bont van Mattes, extra uitgelijnde modellen (kunnen volledig gewassen worden, lekker makkelijk in onderhoud). Ook goed tegen schuurplekjes en singelnijd.

www.hipponet.be

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:56

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 01:58

ik heb dr een aan mijn boomloze zadel hangen. Ik heb m bij meerdere webshops geizen, maar ikzelf heb m van http://www.huppa.nl, heb m nergens goedkoper gezien Haha!

edit: heb er tegen t schuiven ook een staartriem aan hangen.. paard had een heeeeeeeeeeellle grote grasbuik is inmiddels een stuk minder geworden (dr afgetraint), kan wel weer eens proberen zonder staartriem te rijden