dijbeenwrong

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy

dijbeenwrong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 21:08

Ik was eens benieuwd, zou je dijbeenwrongen kunnen inbouwen in een zadel wat het niet van oorsprong heeft? Ik heb nl. een nieuw zadel wat hardstikke goed op het paard ligt, maar waar ik zelf nogal moeilijk (niet stabiel) in kan zitten.

Ik heb al eens wat gezocht, maar zie alleen maar hele zadels, wat moet ik me voorstellen bij een dijbeenwrong? Een soort van kniewrong, die dan langs het dijbeen ligt?

germie

Re: dijbeenwrong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 21:43

Je kunt wrongen bij een goede zadelmaker laten veranderen, verplaatsen, aanpassen of erop laten zetten.
Als je naar Divoza ofzo gaat zullen ze zeggen dat het niet kan, maar ik spreek uit eigen ervaring dat het wel kan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 21:46

Ja dat kan Ja

Ik kon ook heel goed zitten op mijn VZH. Alleen eerder met het springen vlogen mijn benen heel erg naar achteren. Ik heb daarom wrongen achter mijn kuiten (hoe zeg ik dat) laten plaatsen. Ik kan ze er ook zo weer af halen als ik dat wil, maar ze zitten er nog steeds aan.

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 20:53

Dank jullie wel Haha!
Nu nog een zadelmaker vinden die dit kan/wil inbouwen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:22

Ik heb het bij Koenderink ruitersport laten doen, maar ja das een beetje heel erg uit de richting voor jou Clown