Frontriem verwisselen bij Dr Cook?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

doriangi

Frontriem verwisselen bij Dr Cook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 19:09

Het zit nl. zo... Ik weet niet of het bij de lookalike Dr Cooks ook zo is, maar bij de originele is de frontriem gedeeld dmv een klein stukje ijzer.
Ik zou er heel graag een mooie V frontriem op hebben, de frontriem en het ijzertje zijn makkelijk te verwijderen, maar ik vraag me af of de werking van het hoofdstel dan anders is of niet?
Zou het enig verschil uitmaken? Wat denken jullie? Zijn er nog mensen die een andere frontriem op hun Dr Cook hebben?
Voorbeeldfoto van internet:

Afbeelding

Coconut

Re: Frontriem verwisselen bij Dr Cook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:10

Ik denk dat je dan een frontriem moet hebben met een gedeeld kopstuk zo te zien Lachen

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 19:28

Hmmm... Dan zal het een hele zoektocht worden naar een mooie frontriem voor een gedeeld kopstuk, ik had m'n zinnen op Dobert gezet dus ik hoop dat ze die hebben!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:38

hallo

ik heb voor mijn norton hoofdstel een ander frondriem die heb ik laten maaken bij.. ben de naam kwijt (zal het nog opzoeken) maar die heeft ook zon gedeelde kopstuk en dan heb ik het ijzere dingetje gewoon overgezet.
Afbeelding

ps waar heb je het hoofdstel gekocht?

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 19:47

Bij Equihof (www.equihof.be)... Had er alleen geen idee van dat het een gedeelde frontriem was, op de officiële Dr Cook website zie je het nauwelijks of niet!