Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zep schreef:Ik zou gaan voor een tweede handse van een A-merk. Die moet je echt kunnen vinden in die prijsklasse. Ik zou dit soort geld liever uitgeven aan een tweedehands Passier of KN dan aan een nieuwe Rossner, met alle respect.
ielsjj_ schreef:Merano zadels??

Zep schreef:Ik zou gaan voor een tweede handse van een A-merk. Die moet je echt kunnen vinden in die prijsklasse. Ik zou dit soort geld liever uitgeven aan een tweedehands Passier of KN dan aan een nieuwe Rossner, met alle respect.
sandr0 schreef:Ik vind lemetex een heel fijn zadel. De knight rider vind ik persoonlijk echt niet lekker zitten. Krijg er pijn in mijn kont van
Lauss schreef:Zep schreef:Ik zou gaan voor een tweede handse van een A-merk. Die moet je echt kunnen vinden in die prijsklasse. Ik zou dit soort geld liever uitgeven aan een tweedehands Passier of KN dan aan een nieuwe Rossner, met alle respect.
Bij een 2ehands passier voor 400 euro kan je ervan uitgaan dat ie stervende is..
Ik zou s goed rondneuzen bij ruiterzaken in de buurt voor 2e hands zadels. Mijn Kentaur van 800 euro heb ik ingeruild bij de ruiterzaak. Daar kreeg ik 690 voor terug (vandaar dat ik twijfel bij een passier voor 400)