Engelse neusriem gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x__laura

Engelse neusriem gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 18:47

Ik ben dus op zoek naar een Engelse neusriem (hoge, zonder sperriem), van goede kwaliteit.
Ik heb al gezocht in webshops maar veel keuze heb je niet, ofwel Pagony voor zo'n 22€ ofwel Stübben voor meteen zo'n 100€.
Is er dan niks daartussenin?
Betaalbaar maar wel kwaliteit?

Met Pagony heb ik niet zo'n goede ervaring qua kwaliteit, maar 100€ voor een neusriem is dan weer meteen héél veel.
Ik ben al in de ruitersportzaak geweest, maar daar hebben ze alleen de Stübben, ze hebben enkel gecombineerde neusriemen of je moet meteen een stang- en trenshoofdstel van 250€ kopen...
Ik wil er zo'n 50 à 70€ aan geven maar dat is dan wel echt het maximum, het is tenslotte 'maar' een neusriem.

Hopelijk kan iemand me helpen!

Lenneke_

Re: Engelse neusriem gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:50

Ik heb een keer het lusje eraf getrokken. Iets stevigs door het lusje doen, hart trekken en hij is eraf. Beetje seconde lijm in het gat, heel strak tape eromheen binden, even zo laten zitten en je ziet er niets meer van

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:45

zoek je zwart of bruin?

ik heb 2 ongebruikte nette bruine hangen...

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 22:47

Nouvel schreef:
zoek je zwart of bruin?

ik heb 2 ongebruikte nette bruine hangen...

Hoi,

spijtig, ik heb een zwart hoofdstel, toch bedankt!

@ Lenneke, mijn zadelmaakster had ook al gezegd dat het heel makkelijk is om dat er af te halen, maar ik ben toch een beetje bang dat het nét bij mij toch zou mislopen. Maar als ik er geen vind, zal ik het wel zo moeten doen Clown

Christinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 10:14

Bij The Horsehouse Webshop hebben ze hele mooie dressuurneusriemen van BR. Ze zijn wel € 62,95 maar is volgens mij wel goede kwaliteit, aangezien ik zelf ook een frontriem van BR heb en het wel merk dat de kwaliteit daarvan goed is!