Kentaur Lederen Peesbeschermers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeG

Kentaur Lederen Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 11:32

Ik heb laatst Kentaur Peesbeschermers maat Full gekocht.
Als ik de bontvoering erin heb en ik wil de peesbeschermers om doen bij mijn paard zit het elastiek naar mijn idee vrij strak.
Weet heeft er ervaring met deze peesbeschermers?

Afbeelding

Monnie_

Re: Kentaur Lederen Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:15

Ja ik vind ze wel erg fijn. Je kunt ze ook gewoon goed zonder bont gebruiken, ik doe ook niet met bont dat zit ook niet helemaal goed.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:47

Van wat ik heb begrepen vallen ze idd klein met het bont erin ( net zoals vele andere peesbeschermers met bont ).

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:53

Ik had precies dezelfde, ze paste bij mijn paard (175 dus 1 met forse benen) super, ook met bont erin! Heb wel eens gezien dat ze de beschermers om bijv. een fles Cola binden, zodat het elastiek iets oprekt Clown. Staat een beetje dom, maar dit werkt wel Knipoog. Zitten ze om de benen iets minder strak.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:36

Ik heb deze beschermers ook, alleen dan met 4 bandjes. Het elastiek zit idd vrij strak, zo oogt het althans. Mijn paard heeft er nog nooit last van gehad, hij loopt er niet minder om en geen drukplekken of dergelijke ook.

misz_tashaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:40

Ik heb deze beschermers ook, Hele fijne beschermers wel jammer dat ze klein vallen.. ze hadde ze beter iets ruimer kunnen ontwerpen. Koe

op het strand verlies je ze ook niet dats ook wel makkelijk ze zitte heel stevig.! Bloos