Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna schreef:Dat topic zit al op slot en staat eigenlijk maar 1 bruikbare foto in..
Elvuuwiej schreef:Hey Rachelle,
Met hotfix kun je hele leuke dingen doen, zoals Nyckle hierboven volgens mij ook al gedaan heeft,.
Dat zijn namelijk hele leuke steentjes, in verschillende kleuren en formaten, en zelfs in verschillende formpjes die je op allemaal verschillende dingen kunt maken..
Anders moet je eens googlen naar hotfix, vindt je zo informatie over..
Is erg leuk moet ik zeggen!
Ik ben benieuwd naar het resultaat als je het gaat doen!
Succes ermee!!
Nyckle schreef:Elvuuwiej schreef:Hey Rachelle,
Met hotfix kun je hele leuke dingen doen, zoals Nyckle hierboven volgens mij ook al gedaan heeft,.
Dat zijn namelijk hele leuke steentjes, in verschillende kleuren en formaten, en zelfs in verschillende formpjes die je op allemaal verschillende dingen kunt maken..
Anders moet je eens googlen naar hotfix, vindt je zo informatie over..
Is erg leuk moet ik zeggen!
Ik ben benieuwd naar het resultaat als je het gaat doen!
Succes ermee!!
Klopt! Er zit een soort lijmlaagje onder de steentjes!
ikenindi schreef:je hebt ook van die stoffe dingen die je kunt kopen. zijn gewoon hoesjes die je om je cap doet...
_Rachelle_ schreef:ik heb 2 caps
een IHR voor thuis
en een GPA speed air voor op concour
de IHR was zwart met zwarte streep maar ik heb
de streep zilver gemaakt.
hier komen wat foto's van voor en na.
graag jullie mening wat jullie er van vinden![]()
De cap VÓÓR...
De cap NÁ.!
ik vind zelf dat het heel netjes is gelukt![]()
en ben er blij mee vind hem met zilver persoonlijk
mooier
Denica schreef:Waarmee heb je je streep zilver gekregen als ik vragen mag?
Ik heb precies dezelfde cap en vind hem met zilveren streep ook mooier.
Denica schreef:Respect, voglesn mij spuit ik dan mijn hele cap zilver als ik dat ga proberen
En blijft t er welgoed opzitten?
vagolijntje schreef:je kunt die strip ook rood wit blauw doen dat zag ik eens op concours met springen dat vond ik ook wel wat hebben!!
maar ik ben verder niet zo van de bling bling alleen mn paard heeft n bling bling frontriem maar daar houd het wel mee op