heb al op verschillende sites gekeken maar kan ze nergens vinden (geen merk en geen prijs) Nou gaan we vrijdag toch naar de hengstenkeuring dus kan ik daar ook even rondkijken maar misschien dat iemand weet waar ze verkrijgbaar zijn
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heb al op verschillende sites gekeken maar kan ze nergens vinden (geen merk en geen prijs) Nou gaan we vrijdag toch naar de hengstenkeuring dus kan ik daar ook even rondkijken maar misschien dat iemand weet waar ze verkrijgbaar zijn

)
Hij heeft erg lang gezocht en uiteindelijk in een klein winkeltje gevonden. Merk is inderdaad Norton! _Skess_ schreef:Jep! Ik heb deze van Norton, zijn erg gaaf, alleen draaien ze wel snel.
Edwart Gal heeft ze overigens ook
had ze net gekocht en toen zag ik Edwart Gal ermee rijden hahaa 
zoek ze al een tijdje maar bijna geen een winkel hier in de omgeving hebben ze. neem aan dat ze op de hengstenkeuring (met edward in de buurt
) toch wel hebben.
shula schreef:Staat inderdaad heel ehm.. opvallend
heb wel zoiets van wat zullen ze langs de kant wel niet denken als ik ze om doe maar vind ze wel erg gaaf. Als je maar geen rose dekje en gele bandages gebruikt 

kan ze niet vinden op de Divoza site, weet iemand of Divoza ze ook heeft?

misschien van Eskadron ofzo?