Hee.. Ik heb een Wintec Pro zadel en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ik kan zien welke boom erin zit.. Ik heb namelijk het idee dat hij een grotere boom nodig heeft. Hoe kan ik deze zelf verwisselen?
Dan kun je er altijd nog mee naar een ruitersportzaak rijden om te kijken. Voordat je gaat zou ik wel even zijn schoft opmeten, dan kun je gelijk zien of je daadwerkelijk een bredere nodig hebt. Ik zal even de website opzoeken waar dat duidelijk op uitgelegd staat!
Laatst bijgewerkt door __REPLAY__ op 25-01-08 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ali je hebt wel n klittebandje hoor tenminste mijn pro en deze hebben dat wel. Verwisselen is niet zo moeilijk hoor. Gisteren ook gewoon zelf gedaan. Maar dan gaan we dat morgen wel even doen
Het is ook geen klittebandje, maar een heel stuk en als je er niet op let, zie je ook niet dat het klitteband is Het zit echt onder de kamer, dus aan de onderkant van je zadel.
Ja hij zat er hoor Werkte wel makkelijker als bij mijn wintec. Hebben de witte erin gedaan.Daar lag hij netjes recht mee.Maar met erop zitten heel krap 1 vinger er tussen.Dus dat ging niet , Te weinig ruimte.. Er zat eerst gewoon de standaard zwarte boom in.
Dat was de witte boom dus te breed voor de pony. Tussen zwart en wit zit nog blauw en rood. Ik zou als ik jou was gewoon even de schoft opmeten aan de hand van de website die ik zei (is écht niet moeilijk) en aan de hand daarvan kun je in de ruitersportzaak bepalen welke boom hij nodig heeft. Simpeler kan het niet
Handig he die wintec's met verwisselbare bomen. Ik heb er nu een zwarte in zitten. Dat is toch de medium maat. Ik koop een nieuw paard dus ik ben benieuwd of hij past. Weet ik ook meteen welke boommaat ik nodig heb voor mijn tweede zadel (springen)