klopt, deze beide hoofdstellen zijn met een bredere neusriem, ik heb toch gekozen voor een smalle neusriem. vond het niet staan op mijn paard. je hebt ze ook met wit/bruin gestikt.
oh ok,ik heb een pony,niet zo'n groot hoofd dus. Ik denk dat dat boogje dan te veel gaat zijn. ik hoop dat iemand nog foto's van de maja heeft! ben heel benieuwd.
ja natuurlijk,maar op een groot hoofd toont zoiets toch anders dan op een kleiner hoofd. dan lijk het zo vol nou,ik hoop dat iemand nog mat de Maja II afkomt ...
bedankt die vind ik dus wel erg mooi! alleen heeft die weer andere stiksel. nou ,dan ga ik maar es op zoek, en morgen naar de ruiterwinkel vragen of ze em eventueel kunnen bestellen
met bruin tuig is dat vast ook heel mooi maar ik heb alles zwart, dus ik houd het daar maar bij ik heb em trouwens gevonden! ben er heel blij mee en staat supermooi!
ik heb dit hoofdstel ook, en ik vind hem egt super fijn! leer is lekker soepel, en hij blijft ook egt mooi. (weet niet waarom maar bij al me andere hoofdstellen gaat het leer scheuren en ik vet ze toch minimaal 1 keer per maand in)
en heb je een foto van je hoofdstel met berge stiksels??
Ik heb dit hoofdstel met kerst gekregen. Echt een heel mooi,chique hoofdstel. De frontriem is makkelijk te buigen. Dus hang er even een tijdje iets zwaars aan en je frontriem gaat heel mooi hangen!