we hebben al een bondje maar die hielp eerst wel maar nu niet meer.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FitzChivalry schreef:beste sjoukje.
Ik zou aan een van je ouders vragen of ze een zadelmaker willen laten komen en het zadel laten nakijken. Een bontje helpt niet als het zadel niet goed past.
Een goede zadelmaker kan je van je probleem afhelpen.
Dit zadel is zeer waarschijnlijk slecht voor de rug van je pony, dus niet meer gebruiken.
veel succes met je zadel
kaoutar schreef:UHHH ik denk dat het beste is een nieuwe zadel kopen en zo ding waar gel in zit kopen!!
Ezmee schreef:kaoutar schreef:UHHH ik denk dat het beste is een nieuwe zadel kopen en zo ding waar gel in zit kopen!!
gel inzit ? Een zadel moet zonder bontje, gelpad of andere onderlegger gewoon passen. Zelf zonder een dekje. Flair is erg duur maar een goede oplossing en is erg goed voor een gevoelige rug.
Oakland1990 schreef:Echt niemand blijkt mijn post te lezen, wat is bokt toch zo zwartwit
Oakland1990 schreef:Dat is net DE fout, het ligt hoogstwaarschijnlijk aan het DEKJE
Oakland1990 schreef:Ik bedoel dit helemaal niet onvriendelijk, het is maar net hoe je het zelf lezen en interpreteren wilt. Maar nogmaals, lees mijn eerste reactie eens kritisch en onbevooroordeeld door