[WN] Teddy Sweat Jacket van OS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Teddy Sweat Jacket van OS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 14:53

Ik wil graag bij Old Sorrel het "Teddy Sweat Jacket" bestellen maar zou zo graag willen weten of iemand van bokt m ook heeft
en hoe die maten lopen omdat het een unisex-model is. De XL valt als een dames 46 en een L als een dames 44. Weet iemand of ie ruim valt, of gewoon normaal ? Heb namelijk wel een bodywarmer, thermo, in een L maar de sweater-jasjes weer in XL. Bij sommige modellen val ik er net tussen-in, vandaar mijn vraag.

gaucho

Re: Teddy Sweat Jacket van OS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:16

Ik heb er 1, en hij valt zeker niet ruim. Ik heb een XL en die zit goed, ik heb normaal maat 44.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 20:39

Oke gaucho bedankt, weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten. Je zal m best kunnen ruilen in geval van nood maar das weer zo'n gedoe en duurt weer erg lang. Heb effe in je profiel zitten neuzen en denk dat wij wel n beetje gelijk zijn qua bouw. Mooi paardje heb je joh Kwijl , ga je daar ook de wedstrijden mee in ??

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 08:46

Ja, vanaf dit seizoen gaan we er helemaal voor. Fuego loopt steeds beter en makkelijker en ik kan er ook steeds leuker op blijven zitten.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:54

Ik heb hem Ja Ik heb hem in een M en ik vind dat hij groot valt. Ik heb normaal maat 38. Heb spijt dat ik hem niet in een S besteld heb, maar ik houd hem toch maar en doe er dan een dikkere pull onder.
Wel een heerlijke warme jas Haha!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-08 00:17

Heb m onlangs besteld in een XL en mocht ie dan toch te ruim zijn dan gaat ie weer zo retour en neem ik een L. Ze
doen niet moeilijk met ruilen. Hebben ook een snelle service, binnen een week (mits op voorraad) heb je t thuis Haha! .
En natuurlijk zit op dit artikel een levertijd van 5a6 weken Boos! Verdrietig .

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 19:53

Hij's binnen Pling , maat goed, gelukkig. Erg warm ook.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:12

Mooi zo! Hij is zeker lekker warm Haha! Haha!