Ik zie het al voor me, iedereen met zo'n ketting rijden, dat het dan net zo normaal zou worden als een dekje ofzo en bij elk setje een andere ketting Ik vind het wel leuk uitzien, maar zelf zou ik het niet willen
Ik had er al eens iets over gelezen, maar vond het sjieker klinken dan de meesten die ik vind eruit zien... Maar denk dat ik het misschien toch wel zou durven maken voor mijn toekomstige paardje... Wie weet helpt het...
Het ziet er mooi uit, het geeft je paard een persoonlijk tintje. Leuk met schelpen etc. Ik vraag me wel af in hoeverre het handig is met rijden; vooral de kettingen met zo'n uitstulping aan de onderkant lijken mij erg bewegelijk met draven en galloperen. Stel dat het paard zijn hals buigt, dan botst die onderkant zo tegen zijn mond aan lijkt mij. Ik zou zelf voor een ketting kiezen die mooi aansluit zonder hinder.
Eerlijk gezegd vind ik het maar onzin. Leuk voor op de foto, maar totaal onpraktisch. Ik vraag me ook af in hoeverre je kunt rijden met zoiets zonder dat je paard er last van heeft... Zoals eerder al werd gezegd lijken die dingen me niet mooi aansluiten waardoor ze in draf / galop alle kanten op fladderen.
Een vriendin van mij heeft een gekostumeerde dressuurwedstrijd en ze gaat dan helemaal oosters. Ze heeft een arabier en een echt arabisch borstuig is vrij prijzig. Vandaar dat ik dit zag en dacht, dat is nog wel een x te doen. Het is dus niet iets waar ik of zij dagelijks mee zou gaan rijden. Ik vind die dunne en lichte kettingen wel mooi en subtiel. Weet niet of het handig is. Misschien kom ik er ooit nog wel eens achter.
Is ook leuk om zelf een keer te maken toch ? Moet je t wel precies weten maar het heeft nog nut ook. Om paarden en pony''s rustig te houden! Ik vind het wel iets om uit te proberen!
wat belachelijk zeg...Een paard begint steeds meer op een barbie pop te lijken
't Idee van de indianen was nou niet bepaald om hun paarden op te maken, het was voor hun echt iets met een functie. Nu kan zo'n ding ook nog handig zijn in sommige gevallen.
Sommigen zijn echt prachtig, ik heb ooit ook een foto gezien van een arabierachtige met een hele mooie volgens mij blauwe, maar ik vind ze ook lang niet allemaal mooi. Je hebt ze ook met een Oosters tintje, dus voor een Oosters thema kan het een hele leuke finishing touch zijn.
whaha, ik vind het wel mooi maar is idd erg onpraktische... moeten ze een ketting maken die je dan vast kan maken aan het zadel, als een soort borsttuig.. alleen dan mooier
mijn paard heeft ook een ketting om zijn nek maar daar zit een rozekwarts aan tegen de stress maar verder zie ik het nut er neit van in . om zomaar een ketting om te doen