Zou jij er interesse in hebben?Showdekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Succubi

Zou jij er interesse in hebben?Showdekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 20:25

Hallo iedereen!

Al een tijdje ben ik bezig met zelf paarden dekens te maken voor de show (voor mij gewoon voor de heb).
Nu werd mij vandaag gevraagd of ik het als eigen bedrijfje zou willen doen, met een eigen website, evt beursen draaien etc.
Eigenlijk ben ik benieuwd in hoeverre daar interesse daarin is.
Vandaar mijn vraag: Zou jij er interesse in hebben?

Ze zouden rond de 50,- tot zo gek je het zelf wil maken (een hele deken +- 400,-).
Ook maak ik hoofdstellen en halster etc die zijn dan vanaf 30,-.
Alles is met de hand gemaakt en op maat van je paard of pony.
Ik vind het ook leuk om met ideeën van iemand zelf aan de slag te gaan.

Dit topic is niet bedoelt om te verkopen, ik wil alleen weten of er interesse in is en of het genoeg is om er een bedrijfje van te maken of als hobby te houden.
Ook ideeën zijn welkom, zoiets als beursen of shows?
Aangezien ik op een pension stalling sta met mensen die niet of weinig wedstrijden of shows doen geeft dat geen volledig beeld van de paarden wereld vandaar mijn vraag hier op bokt.

Voorbeeld foto's:
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... C05361.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... CF0049.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... CF0030.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... CF0060.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... CF0045.jpg

Mocht ik dit verkeerd hebben geplaatst excuus! Het is zo'n groot forum (waar ik heel erg blij mee ben!) Maar ik ben als nieuweling nog een beetje zoekend Bloos
Laatst bijgewerkt door Succubi op 17-01-08 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Re: Zou jij er interesse in hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:27

Ik vind dat je hele mooie dingen maakt! Als ik een deken nodig zou hebben zou ik het zeker doen, ik denk dat het vooral voor shows e.d leuk is. Het ziet er heel erg mooi uit vind ik!
Je moet het zelf natuurlijk wel leuk blijven vinden, dat is het belangrijkste Lachen

carol_545

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:29

ik vind het er ook erg leuk uitzien, vooral voor de eigenaar dat je zelf kan bepalen wat je erop hebt...
en idd heel leuk voor shows, optredens, etc..
kan het wellicht als bedrijfje proberen, hier en daar rondvragen, advertenties op marktplaats, etc...
kijken of het loopt

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:30

Ik gebruik geen dekens, maar wilde toch even reageren want ik vind het wel érg mooi wat je maakt. Origineel hoor!!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:33

Ik vind het wel mooi en origineel, maar voor mij staat de bruikbaarheid van mijn spullen voorop. Maar ik kan me voorstellen dat mensen die speciale shows ofzo rijden, wellicht geïnteresseerd zijn! Ik vind het in ieder geval erg creatief!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:33

Oh, mooi! Je kunt mensen wel heel speciale dingen bieden, dus stel dat je jezelf goed promoot denk ik dat er zeker wel vraag naar is Ja

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 20:34

Dank jullie wel! Haha! Bloos

Wat ik zelf denk/vind is dat het idd leuk en orgineel is maar dat mensen het niet echt "nodig" hebben.
Zou je het geld er ook over hebben als het alleen voor de heb of voor show is?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 20:35

@ Yinari: Hoe promoot ik mijzelf? Waar zou ik naartoe kunnen? Ik heb echt geen idee wat er buiten mijn stal te doen is Bloos

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:36

Ik zou zeggen begin er een bedrijfje mee. Je maakt echt mooie dingen!!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:37

Toen ik begon dacht ik: Dekens, nee
Maar toen ik de foto's zag, prachtig, heel mooi! Ik zou hier zeker interesse in hebben, gewoon voor de heb zeg maar, vind het heel mooi. Ook voor foto's uiteraard! En het geld heb ik er wel voor over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:37

Succubi schreef:
@ Yinari: Hoe promoot ik mijzelf? Waar zou ik naartoe kunnen? Ik heb echt geen idee wat er buiten mijn stal te doen is Bloos

als je het echt al bedrijfje wil gaan doen moet je zoiezo naar de KVK en verder kun je mss mystictinker dingen vragen die heeft ook een bedrijfje met zelfgemaakte paarde spullen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:38

Succubi schreef:

Je kan beginnen met een website, of advertenties zetten hier op Bokt. Er zitten hier vast veel mensen die er iets mee zouden willen Lachen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:40

wow, nou, als ik mezelf wil trakteren op iets leuks voor mn paardje, dan zou ik zeker even op je site of zo gaan kijken. Zorg er wel voor dat je makkelijk te vinden bent Knipoog dan kan ik je opzoeken wanneer ik hier geld voor heb! *lees: studie af, vaste baan, etc*

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:42

super leuke spullen zou zeker er over nadenken om voor je zelf te beginnen. Mocht dat zo zijn laat het dan ff weten. Heb nl dan wel belang bij zo'n hoofdstel

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:46

Ik vindt het er heel mooi uit zien maar zou het zelf niet kopen.
Het is ook meer iets voor shows dan voor wedstrijden.

Ik denk dat je best het een en ander kan verkopen aan mensen die ze in shows kunnen gebruiken.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:56

Inderdaad, zoals boven gezegd advertenties op marktplaats, in ruitershops, rijverenigingen, bokt.... misschien naar shows gaan en daar vertellen wat je doet met wat foto's erbij (zijn altijd veel mensen aanwezig). Je kunt een (goedkope) flyer laten drukken die je daarbij kunt uitdelen of visitekaartjes of..... als je naam maar een belletje doet rinkelen als mensen naar dit soort spullen zoeken toch?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 21:07

Jeetje wat een reacties, ben er helemaal blij van Bloos
En ik heb er veel aan!
Ik heb in mijn vrolijkheid gebelt en ik heb groen licht gekregen (steun) als ik het wil opzetten.
Dank je voor je antwoord Yinari en natuurlijk van jullie allemaal.
Ik ga er een nachtje over slapen en aankomend weekend sta ik een heel weekend op de kamasutrabeurs met mijn kleding en de mensen waarmee ik samenwerk en dan ga ik het er wat uitgebreider met hun over hebben.
Het lijkt mij ook echt leuk!
Oeh! Dan mag ik een naam gaan verzinnen! (eigenlijk vind ik dat nog het moeilijkst Verdrietig hihi)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:09

Ik vind het ook werkelijk prachtig en denk best dat er mensen zijn die hier interesse in hebben!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:19

ik vind het erg knap, je moet zeker wat met dit talent gaan doen.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:50

Echt mooi joh!
Vooral dat hele 'kostuum' voor die haf! Echt top!
Of ik zelf interesse zou hebben weet ik niet, want bij mij staat ook de functionaliteit voorop en de rest boeit me eigenlijk weinig (alleen bij hetzelfde product zou ik tussen kleuren/motiezen kiezen, maar niet om de kleur/motief het ene product), maar als ik zie wat er allemaal aan tierelantijntjes worden verkocht in de paardenwinkels weet ik wel bijna zeker dat je genoeg animo ervoor zou kunnen vinden.
Je zou het low-budget kunnen uitproberen door bijvoorbeeld een vereniging te bellen en te vragen of je op een wedstrijd met een standje mag komen of op een beurs en ik zou zeker een website opzetten!

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:54

wat je maakt is gewoon prachtig!
ik denk dat je met het maken van hoofdstellen erg veel kunt gaan verdienen, dekens weet ik niet, ze zien er erg mooi uit hoor daar niet van, maar t is geen allerdaagse deken.
ik zou als ik jou was een website opzetten van wat je al allemaal gemaakt hebt, om t mensen te laten zien, en eventueel dingen laten bestellen. mocht t goed lopen kun je t uitbreiden

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:58

tjee,knap hoor,je hebt zeker veel geduld......

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 23:05

Ja, mmmm.... Een site opzetten kan idd geen kwaad Haha!
Mijn moeder bouwt ze zelf, ze heeft er net 2 af dus kan ze meteen aan een nieuwe beginnen hihi.
Ik denk dat ik gewoon een hele reeks dekens ga maken voor mijn paardje en daar allemaal foto's van maak en op de site zet en evt wat adverteren hier op bokt of in blaadjes en eens ga kijken bij zo'n evenement.
Ik ben vorig jaar gevraagd om de dekens te ontwerpen voor de nieuwe show van " het land van ooit" maar ja... toen gingen ze failliet Verdrietig
Volgens mij is het geen product dat snel verkocht zou worden.
Het is leuk en mooi maar niet functioneel (alhoewel...)
Sowieso ga ik het ook als verhuur aanbieden.
Als ik naar mezelf kijk zou ik het niet kunnen kopen omdat het prijzig is (voor het werk wat erin zit is het wel goedkoop) maar als ik naar een evenement ga of een show zou geven of een fotoshoot met mijn scheetje zou ik het best een dag of weekend willen huren.

Dank jullie wel voor de complimenten Haha!
Dat is uiteindelijk waar ik het voor doe want de hoeveelheid tijd (en idd geduld Geerke) dat erin zit zou ik er geen winst op maken.
Het is net als plassen in een zwarte broek, niemand ziet het maar het geeft een warm gevoel Knipoog

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:09

hey..

heb alle reacties niet gelezen.

maar vind het wel een leuk idee. weet niet of ik het geld er voor over zou hebben...

wat ik dus zou zeggen is huren.. maar dat geef je ook al aan.
ik heb altijd de leukste ideen met wedstrijden waar je verkleed kan.. maar ik bak er altijd niets van.

zo lijkt als geheel ridder mij dus geweldig en dan ook een pak voor het paard.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 23:16

Ja! idd jolentinus! Daar zat ik dus ook aan te denken!
Ik lees steeds vaker op bokt dat er van die verkleed gebeuren zijn (wil ik ook wel eens aan meedoen)
Maar kan mij voorstellen dat het veel werk is voor 1 dag waardoor sommige snel wat in elkaar flansen (no offense, ik vind het super gaaf!)
Maar als je dan zo voor de dag kan komen en het kost evenveel als zelf wat maken is het wel leuk.
Plus dat ik handig ben achter de naaimachine, die jurk en die cape op de foto's heb ik ook zelf gemaakt (de jurk ben ik een beetje uitgegroeid, inmiddels een nieuwe gemaakt)
Maar dan zou ik dus ook bijpassende kleding voor zowel paard als berijder kunnen maken.