nu zoek ik dus iets dat ik onder mijn singel kan bevestigen en wat wat zachter is, heb een leren singel met elastiek dus een andere singel is geen optie. ik vind een bontje eigenlijk te opzichtig

weet iemand wat?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kaatjemuts schreef:ik heb een gelhoes voor over de singel, werkte toen perfect! volgens mij heb ik t toen gekocht bij divoza, kan t alleen niet terugvinden op hun site...
lotjj92 schreef:kaatjemuts schreef:ik heb een gelhoes voor over de singel, werkte toen perfect! volgens mij heb ik t toen gekocht bij divoza, kan t alleen niet terugvinden op hun site...
heb je er ook een foto van of een merk
ProudJustify schreef:Tja ik zie dat je geen andere singel wil kopen omdat je een goede leren hebt, kan ik wel goed begrijpen, maar ik heb zelf een merrie die dus van leren singels kale plekken krijgt en sinds ik met een neopreen singel rijdt heeft ze daar geen last meer van. Dus misschien is een andere singel dan toch een goed idee
lotjj92 schreef:ik heb een goede leren singel met elastiek, ze is hoogdrachtig dus ik ga niet met een neopreen rijden, ze pikt het nu al nauwelijks van me als ik aansingel.