Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PattyOosten schreef:Dus je hebt het niet aan laten passen? Dan zou ik dat echt zsm laten doen. En voor goede 2e hands zadels is best wel een grote markt hoor.
PattyOosten schreef:Jammer dat de vorige eigenaar je niet wil helpen. Als ik jou was zou ik nog steeds even een goede zadelmaker langs laten komen.
PattyOosten schreef:Dat ligt eraan, als het zadel past niet. Als je een nieuw zadel wilt kopen, en het paard heeft een lastige rug, dan is het wel prijzig. Maar dat weet je als je een paardje koopt toch?
PattyOosten schreef:Ja, dat is helemaal balen. Ik zou het toch even vragen aan de eigenaar, en het anders zelf betalen. Je kunt echt zijn rug verpieteren met een slecht passend zadel. En dan ben je duuder uit plus natuurlijk dat je zo niet met je paard om wilt gaan.
PattyOosten schreef:Ehm, harnassmaker hier op bokt is zadelmaker. Ik vind hem goed, ik weet alleen niet of hij ook naar Schiedam komt. En je hoeft geen u te zeggen hoor. Succes ermee!