Nu heb ik het zadel wederom laten bekijken door mijn zadelmaker en deze trekt de conclusie dat het zadel scheef is. De lepel en de boom staan niet recht tegenover elkaar waardoor het zadel gewoon niet recht is! Dit valt niet op, enkel als je er erg goed naar kijkt en evt met een stok/recht stuk het midden duidelijk maakt.
Nu zit ik dus met een scheef zadel, welke niet te repareren is en dus weggegooid geld maar bovendat ook de rug van mijn paard heeft zitten verampeneren
Zadelmaker heeft mij dit verteld, dat het zadel ook niet te herstellen is, verzin ik niet zelf 
Ik vraag me dan ook af of ik naar ''stubben'' kan bellen/mailen en deze kwestie voor kan leggen. Ik neem aan dat een zadel van 2jr niet onherstelbaar scheef kán zijn...Maar dan? Wat zou stubben voor mij kunnen doen/ kan ik van stubben verwachten ? Liefst heb ik gewoon een nieuw zadel, of een vergelijkbaar zadel wat wél recht is. Ik neem aan dat dit geen kwestie van ''pech gehad'' is...
Ik heb al contact opgenomen met betreffende shop, waarvan ik de naam ook niet ga noemen, deze kunnen mij niet helpen en geven ( eigelijk net als ik ) de ''schuld'' bij stubben.
Mijn andere zadels van stubben zijn overigens wel goed, het is echt deze welke compleet verkeerd is
Over de rest ben ik zeer te spreken.Wat denken jullie dat er verder kan gebeuren, en hoe kan ik contact leggen met fabrikant ?