K&K uitproberen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LMR

K&K uitproberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 01:00

Hallo allemaal!

Ik rijd mijn paardje eigenlijk altijd al met het bitje waar ze ook op liep toen ik haar kocht. Nu loopt ze opzich niet slecht (al is het ook wel beter geweest) Maar ik wilde graag een keer een K&K bitje uitproberen, omdat ik hier toch wel heel veel goede verhalen over hoor.

Mijn vraag is nu : zijn er ruitersportzaken waarbij je een bitje een week of 2 uit kan proberen? Alsin: niet goed geld terug?

marloezzke

Re: K&K uitproberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 11:57

ik denk dat dat lastig wordt.
argentaan of aurigan is van een dusdanig zachte metaal soort gemaakt waardoor het zeer snel beschadigd (in de vorm van krassen en kloofjes) waardoor het product eigenlijk niet meer terug in de winkel kan, omdat het niet meer "nieuw" is.
bij een bit van rvs of een ander hard metaal is dit geen probleem omdat je niet zo snel beschadigingen ziet.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 11:58

ik weet wel dat er van myler een leen-actie is
maar van K&K volgens mij niet

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:01

bij superhorse breda het je een bitten bank
hier een stuk tekst van de site www.superhorse.nl

Bittenbank
De bitten van het merk Sprenger hebben een aantal voordelen ten opzichte van andere bitten maar ze hebben ook één nadeel: ze zijn best duur. Om te voorkomen dat je een duur bit koopt waarvan achteraf blijkt dat het niet bevalt, hebben we een bittenbank waaruit je een bit kunt proberen. Deze bittenbank bevat het belangrijkste type bit van Sprenger, de KK Ultra als watertrens in verschillende maten. Het werkt als volgt: je koopt het bit uit de bittenbank en probeert het een week. Als het bevalt, ruil je het om tegen een nieuw bit en als het niet bevalt, krijg je van ons je geld terug.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:03

kijk dat is dan weer slim Haha!