Bedoelt u dit:
The flexible tree of the "Campo Flex" is, between the gullet of forged steel and the rigid cantle, made of a specially shaped natural ?plastic or rubber?. The sweat absorption is done by the padded panels, which are made of linen, felt and cotton- just like in the original Vaquero version. In case the anatomy of your horse should change we're able to adjust every "Campo Flex" model, even when you have been using this saddle for years.
Als leek kan ik me nog altijd geen beeld vormen hoe deze boom precies in elkaar zit door deze tekst, laat staan dat ik me kan voorstellen hoe die flexibiliteit werkt en hoe het mogelijk is deze boom aan te passen aan je paard. Heb zo de indruk dat ze het zelf niet goed weten aan de ?? te zien...
Overal pakken ze uit met de reclame dat hun zadels aanpasbaar zijn aan je paard, maar daarvoor rekenen ze je de fenomenale prijs aan van 480 euro!! als je niet eerste eigenaar bent van het zadel. Ik zou eens willen weten waarom dit zoveel moet kosten, maw hoe dat aanpassen precies in z'n werk gaat. Volgens mij is deze prijs klein beetje overdreven en is het gewoon een manier om nog eens geld te slaan uit tweedehandszadels. Slim gezien
.