Singel met ring voor martingaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Singel met ring voor martingaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 16:25

Ik heb zo het idee dat Anouar de lus van de martingaal om de singel niet fijn vind. Als die erom zit doet hij altijd heel chagrijnig met aansingelen en als ik het borsttuig er niet aan heb niet. Dus leek het me beter om een singel met z'n ring te hebben zodat die lus helemaal niet meer om de singel hoeft (is ook nog eens lekker makkelijk los en vast maken)

Welke kunststof vzh singel met elestiek heeft zo'n ring? Ik wil geen leer.
Ik heb nu deze en vind dat verder een hele fijne singel, dus iets wat daar in de buurt komt zou ideaal zijn.
Afbeelding

Kyrseltje

Re: Singel met ring voor martingaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:26

Het paardje dat ik bij rijd, heeft zo'n singel, maar volgens mij is het wel een leren. Ik zal even kijken als ik er weer ga rijden.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:47

Je kan ook bij de schoenmaker een ringetje aan je huidige singel laten zetten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:05

een Westip singel, te koop bij Buitenzinnig, heeft zelfs 2 ringen en is geheel elastisch zodat je paard aangesingeld ook nog gewoon door kan ademen en kan ook nog in de wasmachine (lijkt wel een reclamespotje)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:07

volgens mij hebben vrijwel alleen leren singels een ringetje, omdat kunststof vaak niet stevig genoeg is.

kalvalkade heeft neopreen singels met een klittenband dingetje inhet midden voor hulp teugels enzo.