Dubbelvowen van het bit wel of niet ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hartje

Dubbelvowen van het bit wel of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 22:25

Sinds kort rij ik met een HH dubbelgebroken bit (Gold Brass). Van dit bit kan ik de bitringen (als ik het bit "dubbelvouw) niet tegen elkaar aan leggen, klopt dit ?
Ik heb zo'n zelfde bit van K&K en daarbij kan het wel. Het HH bit blokkeert op het tussenstukje wat in het middenzit.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Anoniem

Re: Dubbelvowen van het bit wel of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 23:30

Verward
Je bedoelt dat, wanneer de bitringen tegen elkaar aan doet, de KK wel doordraait op het tussenstukje van het mondstuk, en de HH niet tegen elkaar aankomt? Hoever kom je met dat HH-bit?

Ja... uhm, miss banketstaaf gezegd, die van KK zullen wel niet alleen voor de fabrikant zo duur zijn, t' is toch een bepaalde kwaliteit wat het verschil maakt.. lijkt mij.
Een bit wat op een bepaald punt blokkeert lijkt mij nu niet echt de mond te volgen, maar aan de andere kant, heb je de teugels zo strak dat dat zou kunnen gebeuren?

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 15:16

Heb je het beide kanten opgeprobeerd te "vouwen"?
Anders zou het best kunnen dat je het bit er gewoonweg verkeerd om in hebt hangen.

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 19:14

Ik weet 1000% zeker dat het bit goed om in de mond zit. Het K&K bit is flexibeler in het middenstukje dan het HH bit. Misschien dat ik eens terug naar de winkel moet om te zien of ik geen produktiefoutje gekocht heb...

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:30