Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lynne8 schreef:Je kunt ook een 2e hands zadel kopen , en dat later weer verkopen en een nieuwe kopen als hij uitgegroeid is.
Bitch schreef:Het zadel waar een paard nooit uitgroeid is de WOW, zeer prijzig, maar je koopt dat voor een heel paardenleven. Ik overweeg het nu zelfs, voor een 24 jarig paard..... Maar je moet ff slikken als je hem afrekent.
MissyPalonie schreef:ik ga zelf ook een nieuwe kopen als me paard beleerd is:p ik ga voor stubben..... je moet gewoon een zadel hebben wat je zelf fijn vind
o0eefje0o schreef:ik heb op mijn bijna 4 jarige haf een boomloos zadel liggen. past perfect ook als ze doorgroeit. kan niets aan kappot en dat zul je ook nodig hebben als ze derzelfde rare streken als die van mij uit gaat proberen. mogt je in de buurt wonen mag je hem een keer testen hoor
eefjuh112 schreef:MissyPalonie schreef:ik ga zelf ook een nieuwe kopen als me paard beleerd is:p ik ga voor stubben..... je moet gewoon een zadel hebben wat je zelf fijn vind
Het lijkt me iets belangrijker dat het zadel goed op je paard past.
Wesseltje schreef:o0eefje0o schreef:ik heb op mijn bijna 4 jarige haf een boomloos zadel liggen. past perfect ook als ze doorgroeit. kan niets aan kappot en dat zul je ook nodig hebben als ze derzelfde rare streken als die van mij uit gaat proberen. mogt je in de buurt wonen mag je hem een keer testen hoor
Heel erg bedankt voor je aanbod!! helaas woon ik nogal uit de buurt.. Dieren bij Arnhem.
Boomloos heb ik ook zitten denken, maar dat zit me weer een beetje tegen qua de verhalen die de ronde gaan of wel echt goed is..