Ervaringen/Meningen Euroriding Jade I

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind je van de Jade?

1) Super ding, ligt goed en zit lekker
3 (42%)
2) Redelijk, zadel lag wel netjes en zat wel goed
3 (42%)
3) Gaat wel, zadel lag slecht of zat slecht
1 (14%)
4) Puur slecht, ik kan er geen positiviteit aan ontdekken
Geen stemmen
5) Zadel ging snel kapot
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 7

Tatort

Ervaringen/Meningen Euroriding Jade I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:36

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Euroriding Jade I. Ik zelf vind het een prachtig ding dat niet alleen super ligt op mijn paard, maar ook mijn houding corrigeert. Nou ja, op het moment voelen mijn benen alsof ze eraf vallen, maar ik zit wel een stuk netter in het zadel Clown Ik wilde graag jullie ervaringen en meningen over dit zadel horen omdat ik wil weten waarop ik me kan voorbereiden Clown Nou, als je ervaringen hebt met dit zadel, deel ze hier dan Haha! Hier een foto van de Jade

Afbeelding

_Nicky

Re: Ervaringen/Meningen Euroriding Jade I

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:03

Ik heb dit zadel voor de Diamant gehad, het is een fijn zadel. Kwaliteit van het leer is goed, blijft na intensief gebruik gewoon mooi. Ik vond hem altijd lekker zitten!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 16:02

Ha goed te horen, nu ik er een paar keer op heb gereden doen mijn benen gelukkig ook geen pijn meer Tong uitsteken

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:28

Heb er ook een week mee gereden, op proef, was een drama, na een week nog steeds pijn in mijn heupen, voor mij een veel te gedwongen houding, ik heb nu een Daaleman, zat vanaf het begin af perfect.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:09

Een vriendin van mij heeft er 1 en meerdere mensen die ik ken.

Ik vind het zadel ook wel redelijk zitten, maar ik vind dat je er een hele slechte beenhouding van krijgt. (ik ook op foto's te zien) Heel veel mensen gaan te veel achterop de lepel zitten en gooien daardoor ook hun benen naar voren. Echt iedereen die ik ken met dit zadel heeft dit. Kan natuurlijk ook aan al die ruiters liggen Tong uitsteken Ik heb zelf een euroriding diamant en bij dat zadel is mijn beenhouding en iemand die zelf een jade heeft heeft op haar jade zadel geen goeie beenligging en op de diamant wel.

Dat vind ik het enige minpunt.