Welke grote ruitersportzaken benaderen voor hulp

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ikke_1985

Welke grote ruitersportzaken benaderen voor hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 19:06

Hoi,

Ik heb hiervoor een schaduwaccount aangemaakt, omdat ik niet wil dat anderen/bekenden van mijn plan weten.Jullie kennen vast allemaal wel het programma "Heel Holland helpt", waarin mensen andere mensen die het erg moeilijk hebben, proberen te helpen.

Zo een actie wil ik ook opzetten voor een vriendin van mij die het momenteel erg moeilijk heeft. Ze heeft wat nieuwe spulletjes nodig voor haar paarden. Hier zit een heel verhaal achter, maar gezien ik veel mensen ken op bokt, zet ik het niet in dit topic, maar kun je altijd PB'en.

Nu vraag ik me af welke grote ruitersportzaken ik hiervoor kan benaderen. Kleine mogen uiteraard ook, maar denk dat die minder snel aan zoiets meewerken. Ik had zelf gedacht aan Divoza, Ooteman.
Graag meer suggesties..

Danique07

Re: Welke grote ruitersportzaken benaderen voor hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:08

Divoza lijkt mij ook een goede, Misschien nijland in ruurlo?

edit: Weet niet wat de reden enzo is, maar lijkt me erg leuk om iemand te verassen met wat je van plan bent.. zou wel iets met paarden te maken hebben haha. Heel erg veel succes ermee!!

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:32

divoza lijkt mij ook een goede. bel ze anders even. weet je gelijk of ze in zo iets geinteresseerd zijn of niet. als het op tv komt met hun naam erbij is het voor hun natuurlijk een goede reclame

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:37

hoi! misschien de paardendrogist, hebben een heel groot assortiment drogisterij produkten voor het paard maar ook dekens beenbeschermers hondenprodukten etc etc en ze zijn heel behulpzaam! succes hoor er mee, hoop dat je het voor elkaar krijgt!! Go jij! Go jij! groetjes deess

Anne_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:42

Als het bericht van de TS lees, begrijp ik dat het juist niet op tv komt, maar dat ze de actie gewoon zelf bedacht heeft. Wat overigens niks afdoet aan het mooie initiatief.

Als ik dat dus goed begrepen heb, ben je wel afhankelijk van de goede wil en medewerking van de winkels, aangezien en geen/minder reclame tegenover staat. Ik zou gewoon het telefoonboek pakken en bellen maar, of de stoute schoenen aantrekken en langsgaan.

Veel succes ermee!

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:44

oeps. verkeerd gelezen.

en dan idd gewoon gaan bellen of langs gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:51

SA's moeten op voorhand aangevraagd worden. Hier een slotje voor overleg Lachen