Ik heb m'n wintec 2000 ook volledig laten verbreden en dit ging eigenlijk moeiteloos! Nu nog hopen dat deze ook weer kan worden versmald want hij is nogal afgevallen
. Een dezer dagen koop ik ook nog een wintec dressuur erbij en deze zal ik ook laten verbreeden
.
Voor ik m'n zadel heb laten verbreden heb ik gekeken voor een Wintec Wide maar daar hadden verschillende zadelmakers in België nog nooit van gehoord? Volgens hun is het het zelfde zadel maar met nog 3 andere bomen. Enne dat zadel zal waarschijnlijk ook niet zo goedkoop zijn dus volgens mij is het gemakkelijker en goedkoper om gewoon de boom te laten verbreden.
angelax schreef:mijn pony is 4 maar ik wil actiever en meer gaan rijden.
dus ik weet niet want als hij afvalt word hij waarschijnlijk niet breder maar ik weet het dus even niet
Je pony zal echt nog wel verbreden hoor! Hij is nog maar 4, ze groeien door tot hun 8ste dacht ik en dat is niet alleen in de groote maar ook in de breedte, ook al valt hij af. Vergeet niet dat je door te trainen ook hun rug traint dus die word breder door de spieren
.
Mijn paard word in 2008 6, dit jaar is ie ongelooflijk veel gegroeid, er zijn veel spieren bijgekomen (ook vet
) en hij is ook veel breder geworden.