Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Zorg wel dat de singel aan beide kanten elastiek heeft, anders kan je hem veels te strak trekken aan een kant.
magda_90 schreef:@harnessmaker: begrijpelijk reactie. Het zadel is toendertijd al diverse manieren nagekeken en goedgekeurd. Verder heb ik/doe ik nu ook stukje voor sutkje aansingelen. Dus nooit veel in 1 keer. Verder qua rijden kan ik ook niets bedenken wat zij associoeert met pijn (althans ze laat het niet merken). De ene keer kan ik nl wel in 1x de singel vastkrijgen, maar zoals vandaag sta je weer bijna te vechten met haar. Vandaar de vraag of zo'n singel de uitkomst kan bieden.
Ik kreeg via pm ook het bericht of eventueel mijn singel te klein was, dit is niet het geval. Als je erop zit dan kan je makkelijk 4 gaten aan beiden kanten aansingelen, dus te klein is het ook niet. Idem de vraag of het dekje te dik was, heb zelf alleen maar dunne dekjes dus dat is hem ook niet.
magda_90 schreef:Dat roept nog een vraag op. Bij een normale singel heb ik altijd geleerd dat je met moeite een vlakke hand er tussen moet krijgen als ie aangesingeld is, hoe zit met zo'n elastieken?
Waarschijnlijk klink ik erg dom, heb totaal geen ervaring met dit soort singels
Miss_Maya schreef:Wij rijden gewoon met singels waarbij aan 1kant een elastiek zit.
magda_90 schreef:heb dat ooit een keer geprobeerthelaas was dat vies tegengevallen
(ben niet zo lenig aan die kant)